נופש לעובדים בים המלח

תוכן עניינים

ימי כיף וגיבוש לעובדים הם דבר חשוב מאוד. בזכות ימים כאלה, האווירה בה שרויים העובדים מקבלת ריענון והעובדים מקבלים מוטיבציה להמשך שגרת עבודה. אחת האופציות המושלמות לכך, היא נופש לעובדים בים המלח.

נופש לעובדים בים המלח-  למה דווקא ים המלח?

ים המלח הוא אחד המקומות היפים ביותר בארץ ואחד הפופולריים לימי גיבוש לעובדים. שם נוכל להנות מנוף מרהיב של מדבר יפהפה וכמובן מים המלח עצמו.
בים המלח, ניתן לערוך פעילויות מגבשות, להנות משהייה בבית הארחה, חאן או מלון מפנק ולעבור חוויה כיפית עם העובדים.

נופש לעובדים בים המלח- מתי כדאי?

העונות הטובות ביותר לנופש בים המלח הן עונת הסתיו והחורף. בעונות אלה, האזור הופך לנעים יותר, הנחלים מתמלאים בגלל מיים המלח הוא אחד המקומות היפים ביותר בארץ ואחד הפופולריים לימי גיבוש לעובדים. הגשמים שזורמים למטה וניתן להנות מטיולים מהנים בלי לסבול מחום כבד ויבש, שיש בעונת הקיץ.

רעיונות לשילוב פעילויות בנופש לעובדים בים המלח

נופש לעובדים בים המלח יכול לכלול את-

מצדה

מצדה היא המעוז האחרון של לוחמי חירות יהודיים שנלחמו מול הצבא הרומי. מצדה מסמלת את אחריתה של ממלכת יהודה בסוף ימי בית שני ואת חורבנה האלים. באתר תוכלו לצפות בשרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הרומי הורדוס ועדות למצור הרומי ולסופו כאשר כולם החליטו לקפוץ למותם. מדובר באתר היסטורי מרתק בו העובדים יטיילו וילמדו על ההיסטוריה שלנו.

כפרי בדואים

בסביבת ים המלח יש מגוון כפרי בדואים. בהם העובדים יוכלו להכיר את דרך החיים של שכנינו הבדואים ולהתארח אצלם באוהלים מיוחדים בין נופי המדבר המרהיבים. בכפרי בדואים העובדים יוכלו להנות מחוויית האירוח הייחודית של הבדואים וכמובן מארוחה מפנקת וטעימה במיוחד.

חאנים קסומים

חאן הוא מעין אכסנייה ייחודית המאפשרת לחוות חוויית לינה מעט שונה ברוח המדבר המיוחדת. בחאנים תוכלו לבחור בלינה פרטית אובאזור ים המלח תוכלו להנות גם מפעילויות חווייתיות שונות כמו טיולי ג'יפים או רייזרים כפעילויות לנופש לעובדים משותפת, כאשר בדרך כלל הלינה תהיה על מזרונים או מחצלות וניתן להביא שק שינה או כלי מיטה. בחאנים השונים יש פינות ישיבה משותפות ושולחנות להתכנסות משותפת, עם קומזיצים כיפיים שיאפשרו לעובדים שלכם להתגבש ולהתחבר.

טיולים יפהפיים

בים המלח יש מגוון פינות קסומות, משפכי נחלים שונים ותצפיות קסומות על הנוף המרהיב שנשקף מכל כיוון ומראה לנו גם את ים המלח, גם את הנגב המדברי וגם את הרי יהודה היפים. כך תוכלו להנות ממסלולי הליכה ברמות קושי ואתגר שונות, בהתאם לאופי העובדים שלכם במדבר ובנחלים מסביב. דוגמאות למקומות קסומים באזור ים המלח- קומראן, נחל רחף, גן לאומי תל ערד, עין גדי, נחל ערוגות, עין בוקק ועוד שלל אפשרויות.

ספא

בים המלח יש מגוון מכוני ספא מפנקים במיוחד, בין אם בחופי ים המלח השונים או במלונות השונים. בספא העובדים יוכלו להנות מעיסוי מפנק, מג'קוזי כיפי, סאונה ועוד שלל אפשרויות בהתאם למכון הספא שתבחרו.

פעילויות חווייתיות שונות

באזור ים המלח תוכלו להנות גם מפעילויות חווייתיות שונות כמו טיולי ג'יפים או רייזרים, סנפלינג במצוקי דרגות, משחקי מלחמה, לייזר טאג, פיינטבול, טיולי קייאקים, טיולי אופניים, סדנאות צמחי מרפא שונות, טיולי גמלים וחמורים, כדורים פורחים ועוד שלל אפשרויות. כך העובדים יוכלו להנות גם מפעילות מגבשת ומהנה.

 

נופש לעובדים בים המלח- אילו דברים חשוב לקחת בחשבון?

נופש לעובדים בים המלח- מה חשוב לקחת בחשבון?

  • נתוני העובדים- תחילה קחו בחשבון את נתוני העובדים- מה כמות המשתתפים, מה הגיל הממוצע שלהם, האם יש נשים הרות, האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילויות מסוימות ועוד. כך תוכלו להבין אילו פעילויות יתאימו יותר ואילו פחות לצוות העובדים שלכם.
  • תקציב- מה התקציב שלכם? האם אתם רוצים שהנופש יהיה רק על חשבון החברה או שמא אתם מעוניינים לגבות השתתפות עצמית מהעובדים? כך תוכלו לסנן את הפעילויות שלא מתאימות לתקציב שלכם.
  • אופי העובדים- חשוב מאוד לבחור בפעילויות שמתאימות לאופי העובדים. אם אתם יודעים שהעובדים שלכם לא אוהבים להשתטות, מומלץ לא לבחור להם סדנת ריקוד או משחק לדוגמא. תוכלו גם לערוך סקר בקרב העובדים ולברר מה הפעילות המועדפת עליהם. בסופו של דבר המטרה היא לגרום להם להנות, לכן, חשוב להתאים אם הפעילות למה שהם אוהבים.
  • חוויה- ימי כיף לעובדים צריכים להיות חווייתיים מאוד. הם צריכים להיות מועברים באופן מהנה שיגרום לעובדים להשתחרר, לצחוק ופשוט להנות.
  • גיבוש- ימי כיף לחברות נועדים בסופו של דבר לגיבוש העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.
  • זכרונות- מה יותר מגבש מזכרונות טובים? כאשר חווים משהו ביחד מקבלים גם זכרונות טובים.

מבחר רעיונות לפעילויות בזמן נופש בים המלח לעובדים

החשיבות של נופש לעובדים בים המלח

ימי גיבוש ונופשים לעובדים חשובים מאוד על מנת להצליח ליצור סביבת עבודה נעימה, מפרה, חווייתית וטובה. בימים אלה העובדים נפגשים מחוץ לשעות העבודה ולומדים להכיר אחד את השני בצדדים אחרים. חשוב מאוד שימי הגיבוש לא יספקו לעובדים רק הנאה, אלא לבחור בפעילות שתגבש ותחבר אותם. כלומר, אם תבחרו לקחת את עובדי החברה להופעה של זמר או של סטנדאפיסט, אתם תספקו להם הנאה אך לא בהכרח תחברו ביניהם. לכן בחרו בפעילות שתספק גם הנאה וגם גיבוש.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם