סדנאות גיבוש לעובדים

תוכן עניינים

ימי גיבוש הם אחד הדברים החשובים ביותר במשרדי עבודה והם נעים בין הצלחה מסחררת לכישלון חורץ. חשוב מאוד להתאים את ימי הגיבוש לעובדים ולמטרה שאתם רוצים להגיע אליה- גיבוש. אחת האפשרויות הטובות ביותר לגיבוש בין עובדים, היא לערוך להם סדנאות שונות בהן יצטרכו לעבוד יחד וכך גם להתגבש. על כך נרחיב במאמר הבא.

מה החשיבות של סדנאות גיבוש לעובדים?

קודם כל נתחיל בעובדה- ימי גיבוש לעובדים הם הכרח. על ידי ימי גיבוש העובדים יוצרים קשרים טובים ומרגישים נעים להגיע לעבודה ולהיות בה.

בדרך כלל, במשרדי עבודה גדולים יותר או פחות, כל אחד שקוע בעבודה שלו. הפעמים היחידות שנפגשים הן בהפסקות קפה או סיגריה,על מנת להצליח ליצור סביבת עבודה נעימה, מפרה, חווייתית וטובה חשוב מאוד לגבש בין העובדים בהן בדרך כלל, העובדים ישבו עם מי שהם כבר מכירים, ואז ממשיכים בעבודה. שגרה כזו, יכולה לגרום לסביבת עבודה מנוכרת ולא חווייתית ועל ידי כך להוריד לעובדים את המוטיבציה לעבוד ולגרום להם לתחושה של שחיקה ותשישות.

לכן, על מנת להצליח ליצור סביבת עבודה נעימה, מפרה, חווייתית וטובה חשוב מאוד לגבש בין העובדים, וזאת נעשה על ידי ימי גיבוש או אירועי חברה בהם העובדים נפגשים מחוץ לשעות העבודה ולומדים להכיר אחד את השני בצדדים אחרים.

חשוב מאוד שימי הגיבוש לא יספקו לעובדים רק הנאה, אלא לבחור בפעילות שתגבש ותחבר אותם. כלומר, אם תבחרו לקחת את עובדי החברה להופעה של זמר או של סטנדאפיסט מצוין, אתם תספקו להם הנאה אך לא בהכרח תחברו ביניהם. סוג כזה של ימי כיף, מתאים כאשר העובדים כבר מגובשים ומחוברים. על מנת לגבש ביניהם, מומלץ לבחור בסדנאות שיפעילו את העובדים.

מה חשוב בסדנאות גיבוש לעובדים?

כפי שהבנו, סדנאות גיבוש לעובדים מטרתן לחבר בין העובדים ולגרום להם לעבוד ביחד. חשוב מאוד לבחור בסדנאות שמתאימות לאופיסדנאות גיבוש לעובדים צריכות להיות בראש ובראשונה חווייתיות מאוד. העובדים ושמעניקות להם את הפרמטרים הבאים-

  • חוויה- סדנאות גיבוש לעובדים צריכות להיות בראש ובראשונה חווייתיות מאוד. הן צריכות להיות מועברות באופן מהנה שיגרום לעובדים להשתחרר, לצחוק ופשוט להנות. על ידי הנאה נוצרים חיבורים.
  • חיבור- בסופו של דבר ימי גיבוש נועדו לחבר ולגבש בין העובדים. אחד היתרונות של סדנאות הוא הגיבוש בין העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.
  • זכרונות- "יואו זוכר כש… ואז היה את ה… שנפל ל…" מה יותר מגבש מזכרונות טובים? כאשר חווים משהו ביחד מקבלים גם זכרונות טובים. סדנאות גיבוש מספקות לעובדים שלכם זכרונות טובים, מהנים ומצחיקים שיישמרו לזמן רב ויתרמו לחיבור ביניהם.

רעיונות לסדנאות גיבוש לעובדים

  1. סדנאות בישול ואפייה

סדנת בישול ואפייה היא סדנה מצוינת לגיבוש עובדים. במהלך סדנת בישול ואפייה, העובדים גם ילמדו דברים חדשים, ירכשו ידע חשוב ויתנסו בבישול ובאפייה וגם יעבדו ביחד ויכינו לעצמם ארוחה שבסוף הסדנה יאכלו ביחד. גם פעילות כיפית וגם ארוחה מצוינת, שיחברו את העובדים.

  1. סדנאות אלכוהול

סדנאות אלכוהול מתחלקות לשלל סוגים שונים – סדנת קוקטיילים, סדנת יין, סדנת וויסקי ועוד. קודם כל חשוב להבין שאלכוהול הואאשר אלכוהול מעורב רמת התקשורת עולה וכך גם החיבור בין צוות העובדים. פרמטר חיובי מאוד בערבי גיבוש והוא אחד הכלים המוצלחים ביותר לשחרור. כאשר אלכוהול מעורב רמת התקשורת עולה וכך גם החיבור בין צוות העובדים. סדנאות אלכוהול משלבת ידע רב על סוגי האלכוהול השונים, מלמדת כיצד לבחור יין לארוחה ואיזה סוג אלכוהול מתאים מתי. כך העובדים גם לומדים וגם נהנים וצוברים זכרונות טובים ומצחיקים.

במידה ואתם מעוניינים בסדנת אלכוהול, חשוב מאוד להתאים את האלכוהול לאופי העובדים. לדוגמא, סדנת וויסקי תתאים בעיקר לימי גיבוש של מנהלים. רוב סדנאות האלכוהול משלבות משחקי שתייה מהנים בהם העובדים ישתפו פעולה ויתחברו.

  1. סדנאות שוקולד

מי לא אוהב שוקולד? כנראה שמעט מאוד אנשים. סדנאות שוקולד מתאימות כמעט לכולם. הן מספקות חוויה מהנה ומתוקה במיוחד. במהלך סדנת שוקולד, העובדים ילמדו ויתנסו בהכנת שוקולד, פרלינים ומגוון קינוחים המתבססים על שוקולד. טעים ומהנה במיוחד.

  1. סדנאות צחוק והומור

צחוק הוא אחד הכלים המחברים, המשחררים והמהנים ביותר. הוא תורם להפגת מתחים ולהרפיה כיפית. על ידי סדנאות צחוק העובדיםעל ידי סדנאות צחוק העובדים יתחברו האחד לשני ויצברו זכרונות טובים. יתחברו האחד לשני ויצברו זכרונות טובים. בסדנאות צחוק העובדים ירכשו טכניקות מיוחדות לשחרור והרפיה על מנת לצאת ממצבים מלחיצים או מביכים.

  1. סדנאות יצירה

סדנאות יצירה מתחלקות לשלל סוגים שונים כמו ציור, רישום, פיסול, כתיבה יוצרת ועוד. סדנאות יצירה מועברות על ידי אומנים ויוצרים מוכשרים ומספקות לעובדים חוויה ומלמדת מאוד.

  1. סדנאות ריקוד

ריקוד הוא אחד הכלים הטובים ביותר לשחרור ממחסומים. סדנאות ריקוד מאפשרות לעובדים להנות ממוסיקה כיפית, מריקודים קצביים ומערב חוויתי ומהנה במיוחד. תוכלו לבחור בסדנאות ריקוד על פי נושאים מסוימים כמו ריקודי בטן, ריקודים סלוניים ועוד.

  1. סדנאות מיסטיקה

סדנאות מיסטיקה מתחלקות לשלל סוגים שונים כמו קריאה בכף יד, קלפי טארוט, נומרולוגיה, אסטרולוגיה ועוד. בדרך כלל סדנאות מיסטיקה יתאימו לגיבוש של צוות עובדים קטן יחסית. במהלך הסדנה העובדים ירכשו ידע מיוחד ושונה.

יש עוד שלל רעיונות שונים כמו סדנאות שירה, משחק, ספא, פעילויות בטבע ועוד.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ימי גיבוש לחברות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם