ימי כיף לחברות

תוכן עניינים

ימי כיף לחברותימי כיף לחברות

  • מחקרים קבעו כי מתן אפשרות לעובדים ליהנות בעבודה גורם להם להיות בעלי סיכויים טובים יותר בעבודתם.
  • סביר יותר שלמידה בעבודה תתרחש לצד עמיתים לעבודה במקום במסגרת חטיבה בכיתה.
  • צור כיף בעבודה על ידי עידוד חברות. ארגן ימי כיף תאגידיים ולילות פיצה ובירה.

לתת לעובדים שלך ליהנות יותר במשרד יכול לשפר אותם בעבודתם, כך עולה ממחקרים.

מחקר שפורסם בכתב העת להתנהגות מקצועית גילה קשר בין למידה לא פורמלית, שהיא דרך נפוצה שבה עובדים קולטים מיומנויות חדשות המשפרות את ביצועי העבודה שלהם, לבין כיף בעבודה.

מייקל טווס, אחד ממחברי המחקר ופרופסור חבר באוניברסיטת פן סטייט, אמר כי למידה בלתי פורמלית כוללת את רוב צורות החינוך הלא מובנות והלא בכיתה.

"רוב הלמידה במקום העבודה מתרחשת באופן עצמאי ליד השולחן, או עם כמה אנשים אחרים, לא בהכרח בכיתה", אמר טווס בהצהרה.

יצירת סביבות עבודה מהנות

מחברי המחקר מאמינים שלא בהכרח הפעילויות המהנות בהנתן ימי כיף לחברות הן עצמן מלמדות את העובדים את השיעורים החדשים. במקום זאת, הם חושבים שהאווירה המהנה היא שיוצרת סביבת למידה טובה יותר.

מנהלים מקצועיים אומרים כי עובדים בסביבות עבודה מהנות מוכנים יותר לנסות דברים חדשים ולא לפחד לשלם על טעויות שהם עלולים לעשות.

קל יותר לעשות את הקשר בין כיף לשימור, או כיף וביצועים במידה שזה מוביל ליצירתיות, אבל כיף ולמידה לא נראים מחוברים על פניו, עם זאת, עיצור הטיעון הזה הוא שכאשר יש לך מקום עבודה מהנה יותר, הוא יוצר סביבה בטוחה ללמידה להתרחש.

למה לעשות ימי כיף בחברה

מחברי המחקר אמרו כי המחקר גילה כי בעוד כיף יכול להיחשב הסחת דעת, זה למעשה יש את היכולת לשפר את החוסן של העובד ואופטימיות, מה שמוביל תשומת לב טובה יותר למשימות.

כיף יש גם פוטנציאל להביא עמיתים לעבודה יחד, אשר יכול לטפח למידה בקרב עמיתים.

"זה יוצר את הלכידות הקבוצתית הזו, לכן, כאשר יש ימי כיף, אז עמיתים לעבודה עשויים להיות מסוגלים להכיר אחד את השני, יש קשרים טובים יותר, ולהיות מתאימים יותר לעזור אחד לשני.

לצורך המחקר סקרו החוקרים 206 מנהלים מרשת מסעדות מזדמנות. בסקרים היו המנהלים צריכים לדרג פעילויות מהנות, את התמיכה של הבוסים שלהם לימי כיף, הגישה שלהם ולמידה לא פורמלית במסעדות שלהם.

השאלות נועדו לקבוע אם ההנהלה תומכת בפעילויות מהנות, כגון תרגילי גיבוש צוות וימי כיף לחברה, וכמה תמיכה כוללת הייתה לפעילויות כיף בחברה.

מחברי המחקר גילו שלימי כיף יש השפעה רבה יותר על הלמידה של העובדים מאשר אם מעסיק יצר אקלים ללמידה.

ימי כיף משפיעים על הפרודוקטיביות

מה שאנחנו מראים הוא שהכיף הזה בעבודה חשוב לא פחות – או אפילו יותר – מהתמיכה בלמידה.

מחברי המחקר מציינים, עם זאת, כי ימי כיף לא יכול לרפא כל דבר רע עם ביצועים במקום העבודה. המחקר הקודם מצא כי בעוד כיף יכול להגדיל את שימור העובדים, יש לו גם את האפשרות לפגוע בפרודוקטיביות.

בהתבסס על המחקר הנוכחי והעבר, מאמין שמעסיקים צריכים להיות סלקטיביים באופן שבו הם משתמשים בכיף כדי לעודד למידה ופרודוקטיביות.

ברוב טקטיקות הניהול, תמיד יהיו יתרונות וחסרונות. לעולם לא יהיה מקום עבודה מושלם, לעולם לא תהיה התערבות ניהולית מושלמת, אז אתה צריך לבחור את המתנות וימי הכיף בחברה שלך.

למרות שאנו מאמינים כי, במבט קדימה, זה יהיה מועיל לבחון קבוצות אחרות של עובדים, אנו חושבים כי המחקר הנוכחי תומך ברעיון כי לימי כיף יש ערך אינסטרומנטלי במקום העבודה.

טיפים לימי כיף לחברות

יצירת הזדמנויות נוספות לימי כיף בחברה נוטה להגביר את המורל של החברה. אנשים נוטים יותר להשקיע מאמץ בחברה שהם מוצאים מהנה. אם לא תציב את האושר של העובדים שלך בראש סדר העדיפויות, תבחין בחוסר פרודוקטיביות. הנה כמה דרכים ליצור מקום עבודה מהנה ומאושר.

  • הוסף משחקים בחדר המנוחה

    משחקים הם לא רק לילדים. חדרי הפסקה לעולם לא צריכים להיות מקומות סטריליים עם שולחנות וכיסאות בלבד לקישוט. מלאו את החלל בדברים מעניינים, כמו צעצועי מוח כמו קוביות הונגריות, משחקי לוח וספרי צביעה למבוגרים. אם יש לך תקציב, ספר לטלוויזיה וקונסולת משחקים כמו Xbox.

  • צור הזדמנויות להתרועע מחוץ לעבודה

    קבעו Happy Hour פעם בחודש, או הזמינו כרטיסים כדי להשתתף במשחק בייסבול ביחד. אם העובדים שלך הופכים לחברים, סביר יותר שהם יהיו מאושרים בתפקידיהם.

  • לחגוג ניצחונות גדולים וקטנים כאחד

    תגמלו חברי צוות על עבודה שבוצעה היטב. זה יכול להיות לטפל בהם לפיצה לילה אחד אחרי העבודה או להעניק זמן comp. הקפד לספק משוב חיובי לעתים קרובות יותר מאשר שלילי כדי לשמור על אווירה אופטימית בעבודה.

  • עודד חשיבה בריאה

    מקומות עבודה רבים מתחילים יוזמות כדי לעזור לעובדים להישאר בריאים פיזית ונפשית. משמעות הדבר יכולה להיות הצעת הנחה לחברות בחדר כושר או הסדרת סדנה עם מדריך כושר. פעילות גופנית מסייעת להפחית את הלחץ של העובדים, והשתתפות באימונים יחד יכולה להיות מהנה.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ימי כיף לחברות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם