סדנאות גיבוש לעובדים

תוכן עניינים

סדנאות גיבוש לעובדיםסדנאות גיבוש לעובדים

סדנאות גיבוש מיועדות לקבוצה של אנשים, קבוצת עובדים, קבוצה של משפחות, כיתה של תלמידים וכדומה. המטרה של סדנאות גיבוש לעובדים או למשפחות היא להעשיר את הידע של הקבוצה וליצור איחוד וסביבה נעימה יותר בין חברי הקבוצה. כיום מקומות עבודה רבים נוהגים לצאת מפעם לפעם לסדנאות גיבוש, מאחר והם רואים הסדנאות הללו גורמות לעובדים בחזרתם לעבודה ביום המחרת, לחזור חדורי מוטיבציה וגם התפוקה שלהם עולה בהתאם, מה שמעניק למקום העבודה ולבעלי העסק יתרונות רבים ועצומים. לכן, אם אתם רוצים לבצע סדנת גיבוש גם לעובדים שלכם, אתם חייבים לנהוג בחכמה בבחירת הסדנה. הסדנה צריכה להתאים לסוג העובדים, אופי העבודה היומיומית וכן הלאה. כן בחירה בסדנה שלא מתאימה עלולה להכשיל את יום הגיבוש לחלוטין.

כיצד לבחור סדנת גיבוש לעובדים

אם אתם רוצים לבחור סדנת גיבוש לעובדים שלכם ולא יודעים באיזה סדנה לבחור מבין כל אותן סדנאות גיבוש הקיימות באינטרנט,

מאמר זה יעזור לך להדריך אותך בתהליך . אם אתה בעל עסק, אתה עשוי לחשוב שזה יקר מדי לספק לעובדים שלך ימי גיבוש. אבל האמת היא שלרוב זה זול יותר לממן גיבוש לכל העובדים מאשר לממן את המגרעות והנזקים העלולים לבוא לידי ביטוי בחוסר תקשורת איכותית ומועילה במהלך שנת העבודה.

ימי גיבוש מאורגנים יוצרים אחריות פיננסית ניכרת לחברות כאשר העובדים אינם מנתקים קשר באופן סופי בעת העזיבה או הפיטורים ממקום העבודה, מאחר והם רוצים לשמור על קשר עם חבריהם. עבודה בלי ימי גיבוש היא החמצה עצומה, לא רק לעובדים ולמשפחותיהם, אלא גם למעסיקים ולכלכלה הרחבה יותר.

התייעצות עם מומחים על סדנת גיבוש לעובדים

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון בתחום שיוכלו להתאים עבורכם את הסדנה המתאימה בצורה הטובה ביותר. חשוב שתבינו כי אופי הסדנה חייב להתאים לאופי העובדים ולתחומי העניין שלהם ולכן חשוב לבחור סדנה איכותית בהתאמה לעובדים ולא סדנה שתשעמם אותם ותפספס את כל מטרת הגיבוש.

יתרונות בסדנת גיבוש לעובדים

הסדנאות יעזרו לעובדים להבין ולנווט במקום העבודה בביטחון. הן מספקות סביבה בטוחה לאנשים לשתף את דאגותיהם, ללמוד מניסיונם של אחרים ולהתחבר למשאבים לתמיכה שוטפת. סדנאות אלה נועדו להגדיל את הפרודוקטיביות והביצועים, כמו גם לספק סביבת עבודה טובה יותר.

מה תוכלו לראות בסדנת גיבוש

 סדנאות גיבוש מעמידות את העובדים באתגרי מנהיגות רבים: התמודדות עם הגבלת זמן, התמודדות עם משימות הדורשות אנרגיה, וסוגים שונים מאוד של מיומנויות. יתכון שתראה עובד מסוים שנראה שהוא מסתובב כאילו הלך לאיבוד או מרגיש המום. אבל זה גם מגיע עם הרבה כיף, הרבה למידה, ולעתים קרובות הרבה השפעה מעובד אחד על השני – לפעמים הרבה יותר ממה שהיית מצפה.

 

מה לחפש בבחירת סדנת גיבוש

סדנת הגיבוש לעובדים צריכה להתאים לאופי העבודה היומיומית. 

אם לדוגמא מדובר בסדנת גיבוש לעובדים המבלים את יומם ואת מרצם בנגרייה, יהיה לא יעיל ולא חכם במיוחד לקחת אותם לעבודה בעץ כסדנת גיבוש, שכן הם לא ימצאו הנאה רבה או לפחות לא כפי שציפיתם מבנייה מעץ. אותו הדבר אם ניקח עובדי מסעדה ליום גיבוש בסדנת בישול לעובדים, במקרים רבים סדנה זאת יכולה להתאים אך לא במקרה הזה. העודים עשויים להתמרמר על הבחירה בסדנת גיבוש לעובדים הדומה פחות או יותר לעבודה אותה הם מבצעים במסגרת העבודה היומיומית שלהם.

מומחים בבחירת סדנת גיבוש לעובדים

כהמשך למה שציינו בסעיף הקודם וכתוצאה מכך, זו הסיבה לכך שכיום רבים פונים אל מומחים בתחום סדנאות הגיבוש לעובדים כדי שיתאימו עבורם סדנאות גיבוש בצורה נכונה ומתאימה תוך התחשבות במספר העובדים, באופי שלהם, בתחביבים שלהם ובעוד פרטים רבים שבסופו של דבר ירכיבו את הסדנה הטובה ביותר לעובדים שלכם. אם תתנו למומחים לעשות עבורכם את העבודה ולא תנסו לבצע זאת בעצמכם, תמצאו את עצמכם יוצאים מורווחים מכך, שכן העובדים יהנו ואתם תשיג את המטרה לה ציפיתם, שהיא לתת לעובדים תחושה טובה ולגבש אותם – כך שהם ישתפו פעולה טוב יותר יחד ויעשו מה שטוב לתועלת העסק.

סוגים של סדנאות גיבוש המתאימות לעובדים

תוכלו למצוא בשוק סוגים רבים ושונים של סדנאות גיבוש לעובדים, בכל אחת מהקטגוריות. תוכלו למצוא סדנאות בישול מבוססות על רשימת מתכונים מובנית מראש, בהתאם לסגנון מטבח או תחום בישול.

תראו שם השתתפות מלאה שלכם בהכנת המנות, וכל משתתף יתנסה בעצמו בהכנה של מספר מנות .בסוף הסדנה, תשבו לארוחה עשירה ומגוונת פרי עמלכם.

איך להפיק את המיטב מהסדנה

שב עם העובדים לאחר הסדנה, ושתף את הסיפור שלך ובקש מהעובדים לשתף ולספר את החוויה שלהם תופתע לראות איך לכל אחד מעובדים יש סיפור מעניין ונקודת מבט מעשירה עליה הוא ירצה לספר. 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
סדנאות גיבוש לעובדים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם