נופש חברה לעובדים בים המלח

תוכן עניינים

נופש חברה לעובדים בים המלח

התברר כשמש שמדיניות החופשות שבורה. לעתים קרובות עובדים לא יכולים לקחת את זמן החופשה שלהם, או עשויים לבלות יותר מדי זמן במהלך החופשות שלהם לבדוק מה עם המשרד, רק כדי לחזור לעבודה מותש לחלוטין…

מערכות החופשה שלנו שבורות לחלוטין. הם לא עובדים.

נופש חברה קלאסי

מערכת החופשה הארגונית הקלאסית הולכת בערך כך: אתה מקבל מספר קבוע של ימי חופשה בשנה (לעתים קרובות רק שבועיים עד שלושה שבועות), אתה מגיש בקשה לחופשה, אתה מקבל את החתימה של הבוס שלך, ואז אתה דואג ליידע את כל העובדים שיושפעו כתוצאה מזה. זה כאב ראש מנהלי. אז רוב האנשים צריכים לדחוס בטירוף עבודה נוספת לתוך השבועות לפני שהם יוצאים לחופשה כדי לחלץ את עצמם מהמשרד. עד שסוף סוף נפתח את ההודעות שלנו שנשלחו כשהיינו מחוץ למשרד, נהיה לחוצים, ואנחנו יודעים שתהיה לנו ערימה גדולה עוד יותר של עבודה שמחכה לנו כשנחזור. איזה סיוט.

עבור רובנו, קשה לנצל את זמן החופשה כדי להיטען מחדש. לכן אין פלא שהיעדרות נותרה בעיה עצומה עבור רוב החברות.

זה יעזור אם נקבל יותר חופשה בתשלום? לא בהכרח. 

הפתרון הוא בנופש חברה מרוכז

מאמר זה יעזור לך להדריך אותך בתהליך . אם אתה בעל עסק, אתה עשוי לחשוב שזה יקר מדי לספק לעובדים שלך חופשות. אבל האמת היא שלרוב זה זול יותר לממן חופשה משותפת לכל עובד ועובד מאשר לממן את החיסורים הלא מרוכזים והמפוזרים במהלך שנת העבודה.

נופש חברה לעובדים בים המלח

ים המלח הוא אחד מיעדי הטיולים הפופולריים בעולם, ומהווה חלק חשוב בתיירות הישראלית. חקור את קו החוף של ים המלח עם הסביבה הטבעית הייחודית שלו, בקר באחד ממלונות האתרים הרבים המציעים אירוח איכותי ותהנו מאוד.

הזמן הטוב ביותר לביקור בים המלח

אמנם אתה יכול לשחות בים המלח כל השנה, אך בהחלט ישנם חודשים המתאימים יותר, תלוי מה אתה רוצה לעשות. האקלים של האזור שונה משאר מדינת ישראל והופך אותו לייחודי !טמפרטורת המים נעה בין 22 ל -35 מעלות צלזיוס, מה שהופך אותם לנוחים לאורך כל השנה.

בחודשי הקיץ יש את הסיכויים הנמוכים ביותר למשקעים והם החמים ביותר. החום הקיצוני של אוגוסט מושך אליו פחות תיירים וזה יכול להיות דבר טוב. אם אתה רוצה לטייל בעין גדי או לבקר במצדה, אולי עדיף לבוא בזמן קריר יותר של השנה.

בתחילת הסתיו ( יש הרבה חגים חשובים (ראש השנה, סוכות ויום כיפור ואז בתי המלון מלאים והמחירים עולים בתקופה זו. סוף אוקטובר ונובמבר ,הם החודשים הפחות עמוסים, והמחירים אמורים לרדת משמעותית.

במהלך החורף מזג האוויר הכללי נוח. טמפרטורת הים גבוהה מהטמפרטורה של האוויר מה שגורם למים להיראות חמים מתאים מאוד לנופש לעובדים!

הטמפרטורה במהלך האביב היא חמימה, והגשם נדיר מה שהופך אותה לזמן המושלם לחופשת ים המלח עם העובדים שלכם. עם זאת, זוהי גם העונה העמוסה ביותר בתיירים. הכל תלוי בסגנון הנופש שלכם.

יתרונות ריפוי של ים המלח

ים המלח הוא מקום ייחודי בו תוכלו לצוף בצורה שמעולם לא הרגשתם בעבר. הים נקרא 'מת' מכיוון שתכולת המלח הגבוהה שלו מונעת כל סוג של אורגניזמים מימיים לצמוח.

בהיותו כמעט 400 מטר מתחת לפני הים, קרינת ה- UV של השמש מסוננת ונחלשת לפני שמגיעה לעורכם. זה הופך אותה פחות מזיקה לשיזוף במשך פרק זמן ארוך יותר, בהשוואה למקומות אחרים בעולם.

בוץ ים המלח הידוע בעולם ניתן למצוא בחופים מסוימים, בצד הצפוני של ים המלח. הוא מלא במינרלים ויגרום לעור שלכם להרגיש רך, כמו גם להרגיע כל יובש או גירוד. כל שעליך לעשות הוא לקחת את הבוץ ולצפות את גופך מכף רגל ועד ראש. לאחר שהבוץ מתייבש, שוטפים אותו. תוכלו לראות ולהרגיש את השינוי המיידי בעורכם. הבוץ נמכר בכל רחבי העולם במחירים מנופחים אך זמין בכמות בלתי מוגבלת בים המלח עצמו.

מחקרים חדשים מוכיחים: יציאה לחופשה זה טוב לפרודוקטיביות ולכלכלה

לא לקחת חופשה הוא רעיון רע, והחלטה כזאת עשויה לפגוע בפריון ובכלכלה

רוב המנהלים מכירים ביתרונות של לקיחת פסק זמן מהעבודה לעובדים: פרודוקטיביות גבוהה יותר, מורל גבוה יותר במקום העבודה, שימור עובדים גדול יותר ויתרונות בריאותיים משמעותיים. אך כמעט 34% מהעובדים שהשתתפו בסקר שבוצע ציינו כי מעסיקם לא עודד להשתמש בימי חופשה, ו-17% מהמנהלים החשיבו עובדים שיוצאים לחופשה ללא חופשה כפחות מסורים, על פי ממצאי הסקר.

תרבות בית העסק היא האווירה בין העובדים. חשוב למצוא נופש מתאים לצרכי עובדיך. חלק מהעובדים תחרותיים יותר, בעוד שאחרים נינוחים יותר.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתה מקבל בנוגע לעובדים שלך היא לאן ילכו לנופש, ואיזה אנרגיות תרצה שיקחו ממנו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
נופש חברה לעובדים בים המלח
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם