ייצור תגים לכנסים

תוכן עניינים

אם אתם מארגנים כנס, אתם וודאי יודעים כי אחד הדברים החשובים לכנס שאתם מארגנים, בין אם מדובר כל כנס בינלאומי עם תקציב משמעותי, בין אם מדובר על ועידה עסקית יוקרתית ובין אם מדובר על כנס קטן וצנוע של עמותות הוא התגים לכנס. התגים המדוברים משמשים כתעודת זהות של המשתתפים וגם כמעין כרטיס ביקור של הכנס אשר מעיד על הרמה שלו ומהווה את הדבר הראשון אשר המשתתפים של הכנס מקבלים כאשר הם מגיעים לעמדה של הרישום. רבים מגיעים מרחבי העולם או הארץ הן לכנסים והן לתערוכות עסקיות וזאת בכדי להכיר משתתפים חדשים, ללמוד, להתעדכן ועוד. לא פעם ההיכרויות הללו מהוות נקודת פתיחה עבור קשרים עסקיים, שיתופי פעולה שיהיו לטווח רחוק ואף מערכות יחסים מקצועיות. בכדי לעודד את ההיכרויות ואת האינטראקציות השונות בין אנשים, אין ספק שחשוב מאוד שכל משתף בכנס יענוד תג איכותי.

סוגים של תגים לכנסים

ניתן למצוא שלושה סוגים של תגים לכנסים:

  1. תגים פונקציונאליים אשר מספקים אינפורמציה בלבד כגון: שם האדם, שם החברה, שם המדינה שממנה הוא מגיע במידה ומדובר על כנס בינלאומי, תפקידו בחברה ועוד.

  2. תגים ממותגים ומעוצבים אשר מכילים את האינפורמציה של כרטיס מעוצב כולל לוגו

  3. תגי ברקוד אשר יכולים לסייע לכם לנהל מעקב אחר פעולות של משתתפי הכנס.

את כל אותם תגים ניתן לעצב בסגנונות שונים כגון: ניתן לעצב את התג בצורת שרשרת שתהיה אפשרות לענות על הצוואר, ניתן לעצב את התג בתוך מנשאי פלסטיק שקופים גמישים או קשיחים שמגיעים עם סיכה, ניתן למצוא תגי צמיד שניתן לענוד על היד ותגים שניתן להשתמש בהם גם לאחר הכנס.

למה בכלל צריך תג זיהוי?

תג זיהוי בדרך כלל יכלול תמונה של בעל הכרטיס וכן את הפרטים המזהים שלו. התגים בעצם מגינים על החברה בכך שהם מנטרים את הפעילות שלה, את האנשים שנמצאים בתחום החברה ועוד. אדם שלא עונד תג זיהוי ואינו מזוהה על ידי העובדים ובייחוד בחברות גדולות שבהם לא מכירים את כולם, או אדם שלא משתייך לארגון כלשהו, לא יכול לקבל נגישות למתקני החברה לרבות משרדים, אזורים רגישים או מסווגים, חניונים, מפעלים ועוד. במקרים של ביקורים של אנשים חיצוניים  שצריכים להגיע למקום, הארגון יפיק להם כרטיס זמני לזמן הביקור שיזהה אותם וחשוב שהם יהיו מלווים על ידי אחד מעובדי החברה.

תגים לכנסים הם בעלי חשיבות זהה לתגים הרלוונטיים עבור עובדים של ארגון או חברה. התגים הללו מאפשרים לשמור על מטרת הנכס ועל השתתפות אנשים המוזמנים אליו בלבד. על כן, חשוב מאוד להשקיע בתגים המדוברים בהתאם לכל משתתף שעתיד להגיע לכנס, לבחור את סוג התגים הרלוונטיים לייצור, לרבות פרטי המשתתף ולבחור את החברה הטובה ביותר עבור ייצור או ייבוא התגים שאתם זקוקים להם.

היכן ניתן לרכוש תגים לכנסים?

 

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות תגים לכנסים בסוגים שונים. אם אתם זקוקים לכמות גדולה של תגים, כל שעליכם לעשות זה למצוא חברה המציעה למכירה כמות תגים גדולה במחיר נוח. ניתן למצוא חברות העוסקות בתחום ייבוא תגים ממדינות שבהן ניתן לייצר כמויות גדולות בעלויות נמוכות כגון: מפעלים בסין. מחברה מעין זאת ניתן לרכוש את התגים הרלוונטיים לכם בכמות גדולה הנדרשת לכם, באיכות טובה ובמחיר המשתלם ביותר

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם