יום גיבוש לצוות – 3 שאלות חשובות

תוכן עניינים

מעוניינים לנסות ולגבש את צוות העובדים? יהיה עליכם לדאוג עבורם ליום גיבוש איכותי בו יוכלו להכיר טוב יותר אחד את השני בצורה חווייתית ולצבור חוויות משותפות חדשות מחוץ לכותלי המשרד. איך תעשו זאת נכון? הנה השאלות שכדאי לבחון בדרך להפקת יום גיבוש מוצלח.

למה חשוב לעשות ימי גיבוש לצוות?

ראשית, חשוב להכיר במציאות לפי צוותים שלא עוברים מעת לעת ימי גיבוש וסדנאות צוות עלולים למצוא עצמם מתקשים לעבוד בהרמוניה לאורך זמן ולהשיג את המטרות המקצועיות הרצויות. זוהי הסיבה לפיה מומלץ לכל מי שמעסיק צוות עובדים לארגן עבורם ימי גיבוש מהנים וחווייתיים לעתים קרובות. הדבר יכול להסתכם גם ביום אחד בשנה שהתרומה שלו לטווח הארוך תהיה גדולה ממה שאתם מדמיינים. מלבד שבירת השגרה המתבקשת כמעט בכל מסגרת בחיים, המטרה הנוספת בארגון יום גיבוש היא להביא את מרבית העובדים למצב בו הם מעריכים יותר את הארגון בו הם עובדים ודואג לרווחתם וכמובן האפשרות הייחודית לצבור חוויות חדשות עם שותפיהם לעבודה. חשוב לזכור כי מדובר לעתים באנשים שלא ממש מכירים זה את זה ברמה האישית ובמקרים רבים תהיה זו הפעם הראשונה שהם ישתפו פעולה.

כל כמה זמן כדאי לעשות יום גיבוש?

אין באמת תשובה אחת חד-משמעית טובה לשאלה זו והדבר בעיקר תלוי בכמות העובדים, מספר המחלקות וכמובן נתון לשיקולי תקציב. לרוב מוטב כי תדאגו ליזום יום גיבוש בהתאם לתחושות הרווחות בקרב מנהלי המחלקות ו/או הגורמים הרלוונטיים שחשים את השטח בשגרת העבודה היומיומית ויכולים להצביע מתי צוות העובדים נדרש למעט ריענון ושבירת שגרה. בחלק מהמקרים מספיק יהיה לעשות את יום הגיבוש כאמור רק פעם אחת בשנה, בחלק מהמקרים יהיה נכון לדאוג לגיבוש אחת לחצי לשנה ולעתים אפילו רבעון, הכל תלוי ארגון כאשר המטרה שלכם בתור מקבלי החלטות היא לדאוג כי הצוות שאתם מובילים יהיה מלוכד בצורה איכותית וטובה ככל שניתן.

איך לבחור לוקיישן מתאים ליום הגיבוש?

הלוקיישן בו יתקיים יום הגיבוש המתכונן הוא חשוב מאוד מכמה סיבות – ראשית כדאי לבחור במקום מיוחד, לא כזה שישנם סיכויים רבים שעובדים חוו בו יום גיבוש ממקום עבודה קודם שלהם, ובמקביל שיהיה זה מקום שיתאים באופיו למרבית העובדים המשתתפים ולא יהווה חלילה מחלוקת עבור עובדים מסוימים (מסורתיים לדוגמא) זאת במטרה להפיק את המקסימום מיום הגיבוש עצמו ולייצר חוויות וזיכרונות טובים עבור כל אחד מהמשתתפים.

>> מחפשים לוקיישן מיוחד לקיום יום צוות לעובדים? לחצו כאן

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
יום גיבוש לצוות – 3 שאלות חשובות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם