ערב גיבוש עם אמן חושים: פעילות מהנה שהעובדים יאהבו

תוכן עניינים

ערב גיבוש עם אמן חושיםכדי להבין איך להעלות את התפוקה של העובדים, כדאי שתסתכלו עליהם רגע. אם הם נראים עייפים וזקוקים להפוגה, אז נראה שזה הזמן המושלם לארגן פעילות מהנה כמו ערב גיבוש עם אמן חושים! למעשה, העובדים שלנו הן הנכס הכי יקר לארגון או לעסק שלנו. בזכותם הכל דופק כמו שעון, מתפקד, בזכותם אפשר לדעת שהכל מתנהל כמו שצריך כי הרי כמה שאנחנו חושבים שאנחנו הם אלה שעושים את העבודה הכי טובה עבור העסק שלנו, בלי עובדים טובים ואיכותיים, אף עסק לא יכול לצמוח, לשגשג ולגדול. לכן, אחת לכמה זמן שווה מאוד לארגן עבור העובדים שלנו ערב גיבוש עם אמן חושים. ערב כזה יגרום להם לצאת מהשגרה, להתהפנט לתוך משהו שהם לא מכירים או לא חווים אותו ביום יום, לשכוח מהכל ופשוט להנות. בשורות הבאות נציג בפניכם איך מארגנים ערב גיבוש עם אמן חושים ומה היתרונות של ערב זה, על פני ערבים אחרים.  

משחקים בחוץ

אין שיטה טובה יותר לאפשר לעובדים להירגע ולקדם בניית צוות מאשר משחק קבוצתי. אפשר לארגן ערב גיבוש בפארק או במשרד, ערב גיבוש עם אומן חושים על ידי קניה של כרטיסים להופעה כזו עבור העובדים שלכם או להזמין ערב ולהשכיר אולם לצורך מטרה זו.  השתתפות בערב הגיבוש תסייע לקדם מערכות יחסים בריאות בין העובדים, שיעריכו את האפשרות להבין איך עובדת דינמיקה של צוות.

בניית קבוצות

ערב גיבוש עם אמן חושים מעודד פתרון בעיות באמצעות עבודת צוות. אמן החושים מדריך את העובדים לפתור בעיות גדולות עם אמצעים מוגבלים ולשרוד מצבים מסובכים. הפעלה זו מסייעת לעובדים לתפקד היטב בעבודתם גם כשיש להם משאבים מוגבלים כמו העדר תקציבים, העדר טכנולוגיה או ריהוט. 

הפעלה זו נמשכת בדרך כלל כשעה, והצוות שהצליח לשרוד באופן הטוב ביותר למרות המשאבים המוגבלים מוכרז כמנצח, בהתאם לתחזית הראשונה של אמן החושים שידע לקבוע איזו קבוצה תנצח.

עבודת צוות מסונכרנת

ראוי לציין שארגון ערב גיבוש עם אמן חושים מלמד את העובדים לשתף ביניהם פעולה בעבודה על פרויקטים משותפים, בהנאה ובפרודוקטיביות. 

אמן החושים מציג בפני העובדים בתחילת ההפעלה את הפרויקטים שמתאימים להם, וחוזה את האופן בו הם יפעלו כצוות מגובש עם פוטנציאל כיף מדהים!

קריאת מחשבות

ערב גיבוש עם אמן חושים כולל הפעלות של קריאת מחשבות של העובדים. אמן החושים שואל עובדים שמתנדבים להשתתף במופע כמה שאלות, כשהוא מציג את התשובות שהוא חזה שיענו. 

פעילויות כאלה צורכות לא רק פחות זמן אלא גם משפרות את תרבות החברה, ומאפשרות לעובדים ליהנות מפסק זמן נהדר מהעבודה, באמצעות איתור כישרונות מובילים בכוח העבודה שלכם. יש כל מיני הפעלות ופעילויות שאפשר לעשות תוך כדי ההופעה ביחד עם העובדים. 

ציון הישגים מובילים 

זוהי הפעילות המדהימה ביותר בתכנון ערב גיבוש עם אמן חושים. העובדים מתחלקים לקבוצות של כעשרה אנשים בכל קבוצה, ואמן החושים מציין הישגים חשובים שהעובדים השיגו במהלך עבודתם, כולל תאריכים וחודשים. פעולה כזו תגרום לעובדים להרגיש שמעריכים את ההישגים שלהם וחושבים עליהם מעבר למה שקורה ביום יום.

חשוב להבין כי חברי הצוות אינם מדברים עם אמן החושים, והוא מתקשר את העובדות שהוא מציג רק באמצעות קריאת מחשבות וזה כל כך יפה לראות את זה במציאות ואפילו יש אנשים שלא מאמינים למה שהם רואים. הפעלה זו יוצרת עובדים שהופכים להיות מנהיגים, מכיוון שההישגים החשובים ביותר מוצגים בפני ההנהלה והעובדים, מה שמאפשר השמת עובדים בולטים לתפקידים מובילים שיודעים לפתור משברים, לקחת אחריות על משימותיהם ולהוביל תהליכים. תהליך זה למעשה מחזק את הביטחון העצמי של עובדים מסוימים במקום העבודה וזה כמובן ראוי להערכה. 

בשורה התחתונה, ערב גיבוש עם אמן חושים אף פעם אינו משעמם

איך שלא תסתכלו על זה, ערב גיבוש עם אמן חושים מציע הפעלה קלה, נוחה, מהנה ומדהימה, שקל לארגן והעובדים תמיד ייהנו מהמופע. המפתח כאן הוא לבחור אמן חושים מוכשר! 

אין תרחיש גרוע יותר מערב גיבוש משעמם. מומלץ לבחור אמן חושים שיש לו מוניטין מצוין בתחום, שיידע להפעיל צוותים ולהבליט כישרונות ייחודיים של עובדים. התגמול יהיה קידום לעובדים מצטיינים, ומוטיבציה לעובדים אחרים להשתפר בעבודתם. תוכלו לבחור אומן חושים דרך המלצות מאנשים שאתם מכירים, להיכנס לאתרי אינטרנט של אומני חושים, לצפות בסרטונים וככה מתוכם לקחת השראה ועוד. כמובן, שחשוב לבנות תקציב ולדעת שיכול מאוד להיות שתצטרכו לדאוג לדברים נוספים בערב הגיבוש כמו למשל, הסעה לערב עצמו, ארוחה לפני או אחרי ההופעה וכדומה. ניתן לארגן את הערב בעצמכם או להיעזר בחברת הפקות שתסייע לכם, שלב אחר שלב בבניית ערב שמתאים לצרכים ולמטרות שלכם. 

לסיכום, חמישה יתרונות לארגון של ערב גיבוש עם אמן חושים:

  • גיבוש מהנה, משחרר ושובר שגרה
  • חושף בפני צוות העבודה הישגים
  • יוצא דופן, אחר ומרגש
לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ערב גיבוש עם אמן חושים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם