ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני: 4 שיטות להגברת המוטיבציה בארגונים מצליחים

תוכן עניינים

ערב גיבוש בסגנון סלסה קובניערב גיבוש בסגנון סלסה קובני

מנהלים ובעלי ארגונים רבים מתקשים לעתים להניע את העובדים, וכשרמות המוטיבציה של העובדים מגיעות לשפל, ההשפעה הישירה היא על הירידה בתפוקה וברווחיות הארגון. למעשה, בעשור האחרון עולה המודעות לגבי כמה זה חשוב להשקיע בעובדים שלנו וכמה עובדים שמחים שמרוצים ממקום העבודה, תורמים למקום העבודה ולאנרגיות חיוביות בו, עד כמה הם הופכים להיות יותר פרודוקטיביים ולא רק זה, עובדים שמקיעים בהם רוצים להישאר במקום העבודה והופכים להיות עובדים ותיקים וזה מה שחשוב היום לארגונים. יחד עם זאת, למרות שיש עליה לגבי המודעות בנושא, עדיין יש מנהלים מאמינים בחברה שהם מנהלים, ללא עובדים שמתאימים את רמת ההתלהבות שלהם לרמת ההתלהבות של ההנהלה, החברה פשוט אינה מממשת את מלוא הפוטנציאל שלה. 

חוסר מוטיבציה מוביל לתפקוד ירוד, שירות לקוחות שאינו מספק, ירידה בהכנסות ופגיעה במוניטין של המותג. כל התרחישים האלה ניתנים לפתרון עם תכנית מקיפה של ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת ולעשות כדי להפיק ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני שהעובדים שלכם פשוט לא ישכחו בזמן הקרוב. 

מציבים מטרות ועוברים אותן

הבנה והקפדה על מקורות המוטיבציה של העובדים מובילה לכוח עבודה מעורב שיש לו את הדחף והיכולת להגיע למטרות וגם לעבור אותן.

העובדים מגיבים ליחסי עבודה פרודוקטיביים עם המנהלים, יוצרים סביבת עבודה חיובית, וכמה תמריצים שמעודדים אותם, והיתרונות האלה מגיעים לאחר ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני. מאמר זה מציג ארבע שיטות לארגן ערב גיבוש מהנה לעובדים ומשתלם להנהלה.

  1. הגדרת יעדים חכמים

תכנון והצבת יעדים היא שיטה מצוינת להנעת עובדים, אבל אם סגנון הריקוד מורכב מדי, העובדים יהססו להשתתף. בנקודה זו נכנס לתוכנית סעיף הגדרת יעדים חכמים, שמבוססים על צעדים קלים שניתן לבצע, כשכל אחד מהם מקרב את הצוות שלכם צעד אחד קרוב יותר להשלמת המטרה הגדולה, שהיא הכוריאוגרפיה.

באמצעות שיתוף הפעולה ביניהם ללמידת הצעדים הנכונים, הם מתרגלים יכולות שיתופי פעולה על פרויקטים בעבודה. ניתן לתכנן ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני אחת לשבועיים כדי לשמור על המוטיבציה של העובדים עד השגת היעדים הסופיים הגדולים של החברה.

  1. תגמול ותמריץ

מקומות עבודה רבים אינם מציעים פרסים מידיים לעובדים, אבל מתן תמריצים מסייע להם להגדיר מטרות. שום דבר אינו עובד טוב יותר מתגמול לעידוד העובדים להגיע ליעדים שלהם! 

בתכנון פרסים ותמריצים לעובדים, מנהלים ובעלי ארגונים צריכים להציב מטרות ברורות, שחייבות להיות ניתנות להשגה, והתגמול חייב להיות משהו שהעובדים באמת רוצים ונהנים ממנו, כמו למשל ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני. 

נצלו את ההזדמנות על מנת לשאול את העובדים שלכם לגבי ההטבות המועדפות עליהם: תמריצים מותאמים עשויים להיות המוטיבציה שהם צריכים כדי להדביק את הקצב בביצוע משימותיהם, או לקדם מוצר בלהט. אתם יכולים להשתמש גם בבונוסים או בכרטיסי מתנה כתמריצים, או בהטבות כמו מקומות חניה טובים יותר.

  1. הרווח כולו שלכם

תמריצים מניעים את העובדים להגדיל את שביעות רצון הלקוחות, להניע יותר מכירות ולעודד שיתוף פעולה בזכות החיבור החזק שנוצר במהלך ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני. ערב גיבוש יכול אפילו לקדם יותר נאמנות עובדים ולסייע לכם לשמור על כישרונות מובילים.

  1. חשוב לזכור שאמון מוביל לנאמנות

הצלחת הארגון נשענת על איכות העבודה שהעובדים מייצרים, לכן חשוב להקפיד ליידע אותם שההנהלה ועתיד העסק תלויים בעבודתם וכי המנהלים סומכים עליהם שיגיעו ליעדים.

אז איך מפיקים ערב גיבוש סלסה קובני?

קודם כל אתם צריכים מקום. זה הולך להיות ערב מהסרטים ולכן חייבים לוקיישן מנצח. במידת האפשר, עדיף שזה יהיה מקום סגור כדי שהעובדים שלכם יוכלו לישתות קוקטיילים קובנית בהנאה רבה, להנות מאוכל קובני שיוגש על ידי חברת קייטרינג מיוחדת המתמחה באוכל כזה וכמובן, אי אפשר בלי מוזיקה קובנית דרום אמריקאית איכותית. אם בא לכם לפנק את האורחים שלכם באיזו הופעה של זמן או אמן בסגנון, הם בטוח יעריכו את זה. תוכלו לעצב את כל המקום באותו סגנון ואם ניתן, עדיף שתיעזרו בחברה מקצועית המתמחה בהפקת אירועים לחברות ואז אתם יכולים להיות בטוחים שהכל יהיה פשוט מדויק ומושלם. מה שבטוח, אחרי ערב כזה העובדים שלכם יהיו הרבה יותר קלילים, הרבה יותר שמחים והרבה יותר פרודקטיביים. תוכלו גם להפיק תחרות ריקודים מדליקה ובה המנצחים זוכים בפרס שווה כמו חופשה זוגית, יום ספא מפנק או ארוחה זוגית במסעדה. 

כמה יעלה לכם להפיק ערב שכזה?

המחיר להפקת ערב גיבוש משתנה ותלוי בהמון מרכיבים כמו כמה עובדים משתתפים באירוע, איפה אתם תקיימו אותו ובאיזו עונה בשנה (אירועי קיץ יקרים יותר בצורה משמעותית)… בגדול הממוצע של אירועים מהסוג הזה נע בין 5,000-20,000 ש”ח לערב אחד. כמובן שלחברות מאוד גדולות זה יכול להגיע לסכומים יותר גדולים אבל זה מאוד משתנה. 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ערב גיבוש בסגנון סלסה קובני
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם