למה נופש לעובדים בצפון מועיל לתפוקה שלהם?

תוכן עניינים

נופש לעובדים בצפוןכמעט כל בעל חברה, מנכ“ל, בעל עסק או ארגון יודע כי אחד הגורמים הכי חשובים אלו הם העובדים שלנו. בלי עובדים טובים, נאמנים, אחראים ואיכותיים, אף עסק לא יכול להתקדם, לצמוח, לפרוח ולהשיג את המטרות שלו. עובדים שמחים, אנרגטיים ומאושרים הם עובדים פרודוקטיביים אשר עובדים בצורה יעילה יותר ותורמים לצמיחה של העסק. מסיבה זאת ומסיבות רבות נוספות, חשוב שמנהלים יציעו נופש לעובדים בצפון. פסק זמן הוא הסוד להעלאת התפוקה. אם תשאלו מועמדים לעבודה לגבי הפגם הגדול ביותר שלהם, רוב הסיכויים שהם יגידו שהם נוטים לעבוד קשה מדי.

זו אינה רק שיטה נוחה להתחמק משאלה קשה; זו כנראה האמת המוחלטת. יתר על כן, למרות שנראה שהשקידה המוגזמת הזו תתרום לפריון החברה שלכם, האמת היא שהרגלי עבודה עודפים כאלה מזיקים לרווחת העובדים ולתרבות החברה שלכם.

מדוע עובדים בישראל נשחקים מהר? 

ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי באופי החברה. אבל, מדינת ישראל מאוד מאפיינת את קצב החיים המודרני. בממוצע ישראלי נמצא בעבודה בין 8-14 שעות וזה המון. רוב העובדים רוצים להוכיח את עצמם, הם רוצים לעלות בסולם הקריירה, הם רוצים להצליח ואין מה לעשות, יש לזה מחיר. מהסיבה הזו וסיבות רבות נוספות, עובדים בישראל נוטים להישחק מהר ואין ספק כי אחת לכמה זמן נופש לעובדים בצפון יכול להועיל, להחזיר להם אנרגיה ולאפשר להם להמשיך הלאה בקצב. 

מה זה נופש לעובדים בצפון?

אם אתם צריכים לשאול, יש כאן בעיה. אבל בתקופה של מגיפה ופוסט-מגיפה, אולי כדאי להגדיר מחדש מה הכוונה במונח נופש לעובדים בצפון. חופשה היא בדרך כלל הפוגה. אבל להתרחק אין פירושו לעזוב את הארץ. המפתח הוא למצוא מסגרת שמאפשרת הפסקה נפשית על ידי השארת העבודה, וכל הדאגות הקשורות אליה, מאחור. 

חופשה יכולה להיות פשוט הימנעות מקבלת שיחות טלפון עסקיות לכמה ימים. להפסיק לקרוא מיילים ולקבל הודעות קבועות. נופש לעובדים בצפון יכול להיות פשוט להתנתק. אפשר להזמין לעובדים צימר בצפון או חדר מפנק בבית מלון. הנקודה שחשוב להפנים היא ששינוי בסביבה מסייע להתנתק באופן מלא מהשגרה.

ניהול מתקדם כולל התחשבות ברווחת העובדים

מנהלים רבים אינם מעודדים את עובדיהם לקחת חופשה או זמן הפסקה אחר מחוץ למשרד. מנהיגות מתקדמת כוללת הקפדה על הזמנות נופש לעובדים בצפון, כך שהם יוכלו לצאת לחופשה מבלי לדאוג שהם יוצרים בעיות על ידי מסירת משימות לעמיתים בעבודה. 

מטרת הניהול העיקרית חייבת להתמקד בהקפדה על כיסוי הולם בתוך כל צוות, כך שהעבודה תתבצע גם אם העובד צריך לקחת זמן חופשה. חשוב שמנהלים ידגימו את ההתנהגות שהם רוצים לראות, באמצעות פינוי זמן העבודה לטובת נופש לעובדים בצפון, כך שהעובדים יבצעו את תפקידם באנרגיה גבוהה יותר לאחר החופשה.

בניית תרבות עבודה סביב איזון בין עבודה לחיים

נניח שהצלחתם להקל על עבודת צוות כדי לכסות את תפקידי כל העובדים, ואתם מספקים דוגמא אישית בכך שאינכם עובדים יותר מדי. יש עוד מה לעשות. תמריץ באמצעות נופש לעובדים בצפון מציע לעובדים חופשה במלון כשהם מפסיקים את העבודה ויוצאים לטייל. 

לפעמים נדרש תגמול והכרה על מנת לחולל שינוי בפרספקטיבה, והצעת תגמולים באמצעות נטילת חופשה מהעבודה היא אחת השיטות הטובות ביותר להכרה ברווחת העובדים.

חשיבות הערכת העובדים

עובדים רבים חוששים שנטילת חופשה תעצבן את עמיתיהם. בחלק מהמקרים, החשש הזה אפילו חזק יותר מהדאגה שהבוס לא יסכים לאשר את החופשה. כאשר מציעים נופש לעובדים בצפון, זוהי אפשרות קלה להבעת הערכה ומתן תגמול. 

הצלחת החברה תתעצם עם השוואת בריאות ורווחת העובדים עם התפוקה הכללית של החברה. מומלץ למהר לפעול ולהזמין נופש לעובדים בצפון על מנת לוודא כי העובדים שלכם מטופלים ושמחים להגיע לעבוד מדי יום. 

רעיונות לנופש בצפון לעובדים שלכם 

ובכן, יש כל כך הרבה מקומות שאפשר לקחתאליהם את העובדים שלכם. זו יכולה להיות חופשה בצימרים בצפון, בכפר נופש ליד הכינרת, בבית מלון מפנק בגליל או חופשה ברמת הגולן. תוכלו לשלב ביחד עם הנופש אינספור פעילויות מגניבות לגיבוש בין אם זה יום ספא מפנק לכל העובדים, במידה והתקציב שלכם מאפשר את זה, ארוחת ערב במסעדה טובה באחד המוקמות ליד האזור שבו אתם ישנים, טיול סוסים, ביקור ביקב עם ארוחת טעימות מפנקת, סדנת יוגה, סדנת טבעונות, סדנת OBT שנחשבת לאחת הסדנאות הכי מגבשות שיש ועוד המון דברים. הכל כמובן תלוי בתקציב שלכם.

כמה אמור לעלות נופש בצפון לעובדים?

המחירים כמובן משתנים והמחיר של הנופש תלוי במיקום שתבחרו, בעונה בשנה וכן גם בכמות העובדים שיש לכם. כלומר, ככל שיש לכם יותר עובדים, ככה מחיר הנופש יהיה גבוה יותר. לרוב ניתן להשיג מחיר מצוין במידה ואתם קבוצה גדולה. המחירים נעים בין כמה עשרות אלפי שקלים ויכולים אפילו להסתכם במאות אלפי שקלים, במידה ומדובר בחברה גדולה. 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
נופש לעובדים בצפון
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם