נופש לעובדים באילת

תוכן עניינים

נופש לעובדים באילתנופש לעובדים באילת

מחקרים חדשים מוכיחים: יציאה לחופשה עושה טוב לפרודוקטיביות ולכלכלה

רוב המנהלים מכירים ביתרונות של לקיחת פסק זמן מהעבודה לעובדים: פרודוקטיביות גבוהה יותר, מורל גבוה יותר במקום העבודה, שימור עובדים גדול יותר ויתרונות בריאותיים משמעותיים. אך כמעט 34% מהעובדים שהשתתפו בסקר שבוצע ציינו כי מעסיקם לא עודד להשתמש בימי חופשה, ו-17% מהמנהלים החשיבו עובדים שיוצאים לחופשה ללא חופשה כפחות מסורים, על פי ממצאי הסקר.

למה לעשות נופש לעובדים

למעשה, חופשה מאורגנת יוצרת אחריות פיננסית ניכרת לחברות וממשלות כאשר העובדים אינם 'פודים' בבת אחת את כל ימי החופשה הנותרים שלהם בעת העזיבה או הפיטורים ממקום העבודה. חופשה לא מנוצלת היא החמצה עצומה, לא רק לעובדים ולמשפחותיהם, אלא גם למעסיקים ולכלכלה הרחבה יותר.

הישראלים מתגאים מאוד במוסר העבודה שלהם, והשגשוג של הכלכלה בארץ הוא עדות לכך. הישראלים מבינים את הערך של פסק זמן, ממשיכים להזדקק לו, ובכל זאת מבזבזים כל כך הרבה ממנו. 

אם אתה מחפש דרך להראות לעובדים שלך שאכפת לך מהם או שאתה רק רוצה לתת להם את ההזדמנות לקחת פסק זמן, שקול להקים תוכנית הטבות לחופשה, או לצאת לחופשה מאורגנת יחד עעם כל עובדי החברה.

לא לקחת חופשה הוא רעיון רע, והחלטה כזאת עשויה לפגוע בפריון ובכלכלה

מאמר זה יעזור לך להדריך אותך בתהליך . אם אתה בעל עסק, אתה עשוי לחשוב שזה יקר מדי לספק לעובדים שלך חופשות. אבל האמת היא שלרוב זה זול יותר לממן חופשה משותפת לכל עובד ועובד מאשר לממן את החיסורים הלא מרוכזים והמפוזרים במהלך שנת העבודה.

אילת היא אחת מיעדי הטיולים הפופולריים בישראל, ומהווה חלק חשוב בתיירות הישראלית. חקור את קו החוף של אילת עם הסביבה הטבעית הייחודית שלה, בקר באחד ממלונות והאתרים הרבים המציעים אירוח איכותי ותהנו מאוד.

מסלול לנופשים באילת

אם אתם מחובבי הטבע, שחייבים לשלב מסלול הליכה גם בחופשה מפנקת, זהו זמן טוב לצאת לאחד מהמסלולים שבהרי אילת (לא אחרי שיטפונות). הרי אילת היפהפיים מציעים מסלולים קוויים ומעגליים, קצרים וארוכים ובדרגות קושי שונות. אם אתם רוצים טיול קל יחסית, כזה שמתאים לכל המשפחה, נחל גשרון עליון הוא אופציה מצוינת. הנחל מציע מסלול הליכה מעגלי בן שלושה קילומטרים. ההליכה במסלול הזה נוחה למדי, אורכת כשעתיים ומשלבת טיפוס קל אל תצפית גשרון שממנה ניתן לראות את חצי האי סיני. 

המסלול הקצר שלנו מתחיל לרגלי הר יואש. יש לצאת מרחבת החנייה בעקבות השביל המסומן בצבע שחור (מערבה) שמוריד אותנו אל ערוץ הנחל. אחרי דקות ספורות של הליכה תוכלו לראות את נקודת העניין הראשונה במסלול – מבנה ארכיאולוגי מגודר. המבנה העתיק שימש כמלכודת לבעלי חיים, בעיקר נמרים שעברו באזור. לא הרחק מהמבנה, יש עיקול חד במסלול ולאחריו עוד כמה פניות, שמובילות אותנו אל סלע גדול שזכה לשם “שולחן האכילה". באזור זה מצאו שרידים של בעלי חיים. יש כל מיני השערות להימצאות שרידים ועצמות בעלי חיים, אחת מהן גורסת שצבוע שחי ליד הסלע נהג לערוך עליו את הארוחות שלו. זהו סיפור נחמד, שמספק למקום אופי ועניין.

למה לקחת נופש לעובדים באילת

לעתים קרובות עובדים לא יכולים לקחת את זמן החופשה שלהם, או עשויים לבלות יותר מדי זמן במהלך החופשות שלהם לבדוק מה עם המשרד, רק כדי לחזור לעבודה מותשים לחלוטין…

שיטות החופשה שלנו שבורות לחלוטין. הם לא עובדים.

מערכת החופשה הארגונית הקלאסית הולכת בערך כך: אתה מקבל מספר קבוע של ימי חופשה בשנה (לעתים קרובות רק שבועיים עד שלושה שבועות), אתה מגיש בקשה לחופשה, אתה מקבל את החתימה של הבוס שלך, ואז אתה דואג ליידע את כל העובדים שיושפעו כתוצאה מזה. זה כאב ראש מנהלי. אז רוב האנשים צריכים לדחוס בטירוף עבודה נוספת לתוך השבועות לפני שהם יוצאים לחופשה כדי לחלץ את עצמם מהמשרד. עד שסוף סוף נפתח את ההודעות שלנו שנשלחו כשהיינו מחוץ למשרד, נהיה לחוצים, ואנחנו יודעים שתהיה לנו ערימה גדולה עוד יותר של עבודה שמחכה לנו כשנחזור. איזה סיוט.

נופש חברה מרוכז הוא הפתרון

בנקודה הכי דרומית בישראל, מנותקת מכל ההמולה וטירוף עבודה של הערים הגדולות, וגם מן עבודת המשק והחיים השקטים במושבים והקיבוצים. אילת היא לא עיר גדולה ולא מושב שקט. אילת היא אחת ויחידה.

בין אם אתם מחפשים להתנתק מהשגרה החונקת, ובין אם אתם מחפשים פשוט לפגוש אנשים חדשים כשכל האווירה מסביב היא רק כיף – אילת יודעת לתת את המענה. אין עוד עיר שכבר תוך כמה שעות שואבת אותך וגורמת לך להרגיש שאתה בחו"ל. ובואו נודה בזה, אילת זה חו"ל.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
נופש לעובדים באילת
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם