נופש חברה לעובדים בצפון

תוכן עניינים

הצפון היפהפה שלנו, עם ההרים והעמקים, הנופים המרהיבים, הכינרת ועוד שלל אטרקציות שונות שהופכות את הצפון ליעד מושלם עבור נופש חברה לעובדים. במאמר הבא נסביר על האטרקציות השונות הקיימות בצפון ונסביר מתי כדאי לבצע חופשה בצפון ודברים שכדאי לקחת בחשבון.

החשיבות של נופש חברה לעובדים בצפון

עובדים בחברות, בדרך כלל שקועים בעבודה ונפגשים אחד עם השני רק בהפסקות קצרות במהלך היום. כך יכול להיווצר מצב בו, רביםימי גיבוש לחברות בצפון עם נופש מהנה מעובדי החברה לא יכירו אחד את השני ותהיה סביבת עבודה מנוכרת ולא נעימה. על ידי ימי גיבוש ונופשים, העובדים לומדים להכיר אחד את השני גם בסביבה אחרת וכך מתגבשים. גיבוש העובדים עוזר למעסיק להראות לעובדים הערכה על ההשקעה שלהם בעבודה, לרענן להם את שגרת העבודה היומית וליצור להם סביבת עבודה נעימה, מפרה, חווייתית וטובה.

נופש חברה לעובדים בצפון- למה דווקא בצפון?

התשובה היא ברורה- הצפון הוא יעד מושלם שמספק לנו מגוון אפשרויות. החל ממלונות ובתי הארחה מפנקים, למסלולי הליכה כיפיים, נחלים יפהפיים, יקבים, הכינרת, נהר הירדן ועוד שלל אופציות. הצפון הפך לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים רבים לנופש.

נופש חברה לעובדים בצפון- מתי כדאי?

כאן השאלה תלויה ברצון שלכם- האם אתם מעוניינים להנות מאוויר הרים מרענן, נחלים שוצפים ונוף ירוק, כדאי לכם לנסוע בתקופת החורף או האביב. לעומת זאת, אם אתם רוצים להנות מאפשרויות הרחצה השונות כמו הכנרת או הירדנית, להנות ממסלולי הליכה בתוך נחלים, כדאי לכם לנסוע דווקא בסוף עונת האביב ולהמשיך לעונת הקיץ.

רעיונות לשילוב פעילויות בנופש חברה לעובדים בצפון

בנופש חברה לעובדים בצפון תוכלו לכלול פעילויות שונות-

כנרת

"אוי כנרת שלי". הכנרת שלנו, היא אגם המים המתוקים הגדול ביותר בישראל. היא מוקפת בהרים יפים ומאפשרת רחצה כיפית, במיםמגוון רעיונות לשילוב פעילויות בנופש חברה לעובדים בצפון מתוקים ללא גלים מאיימים. בכנרת ניתן להנות ממגוון רחב של חופי רחצה יפהפיים ומפנקים. בכנרת ניתן לבצע מגוון פעילויות ימיות שונות-

  • שיט ביאכטה לרחבי הכנרת שמאפשרת להנות מיאכטה מפנקת, בר משקאות חופשי, ג'קוזי המאפשר רחצה במהלך השיט ועוד.
  • ספורט ימי- בכנרת יש מגוון אפשרויות של ספורט ימי הכוללות סקי מים, סירות בננה, סירות אבוב ועוד. בפעילויות אלה תוכלו להנות מפעילות אקסטרים מהנה שתשאיר לכם זכרונות טובים ומצחיקים ותכניס לכם אדרנלין לגוף.
  • השכרת סירות- בכינרת תוכלו להשכיר סירות ולשוט באופן עצמאי או עם מדריך.

נהר הירדן

נהר הירדן הוא נהר העובר בשבר הסורי אפריקני. נהר הירדן מתחיל מאזור נחל דן ומגיע עד לים המלח. בנהר הירדן יש מספר מוקדים בצפון בהם ניתן לרחוץ ולהנות מפעילויות שונות כמו סירות קייאקים ועוד. נהר הירדן נחשב לאחד האזורים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים לרחצה והנאה בימי הקיץ. חלק בנהר הירדנית הוא הירדנית, בה ניתן לרחוץ במי הנהר המרעננים ולהנות מטבע יפהפה. כמו כן, סמוך לירדנית יש פעילויות רבות כמו הרוב-רוי ועוד.

אתרי מורשת ודת

בצפון יש מגוון אתרי מורשת ודת יפים ומרתקים ביניהם-

  • הקבר של רבי מאיר בעל הנס- קבר זה נמצא סמוך לכנרת, בדרום טבריה. אתר הקבר מחולק לשני מתחמים- המתחם הספרדיסדנאות גיבוש לעובדים (התחתון) אותו מתחזקת משפחת ועקנין במסורת ירושה של דורות רבים, והמתחם האשכנזי (העליון) המתוחזק על ידי ישיבת אור תורה. בליל פסח שני נערכת במקום הילולה גדולה.
  • הר מירון- הר מירון נמצא בין צפת למעלות תרשיחא. למרגלות הר מירון קיימים אתרים קדושים הן ליהודים והן לדרוזים ביניהם קבר התנאים, רבי שמעון בר יוחאי ורבי אלעזר בנו. בל"ג בעומר עורכים בקברו של רבי שמעון בר יוחאי הילולה גדולה הכוללת ריקודי שמחה המוניים.

ראש הנקרה

ראש הנקרה הוא שמורת טבע הנמצאת בקצה הצפוני של ים התיכון בשטחה של ישראל. בראש הנקרה תוכלו להנות מתצפית מרהיבה על ים בצבע טורקיז ונקרות מרשימות. במקום תוכלו לרדת ברכבל הקצר ביותר בעולם ולהנות מסיור מרשים בנקרות אותן הים חרץ בסלע. מהמנהרה שבראש הנקרה תוכלו לצאת לטיולי אופניים או רכב חשמלי לאורך טיילת אכזיב ולצפות בשמורה ובנחל בצת.

בית שאן

בית שאן היא אחת הערים העתיקות ביותר בישראל ומיושבת כ-6,000 שנה. בתלמוד הבבלי נאמר על בית שאן "גן עדן.. אם בארץ ישראל הוא- בית שאן פתחו". בבית שאן תוכלו לבקר בגן הלאומי ולהנות מעתיקות רומיות כמו תאטרון רומי, מרחצאות ועוד. כמו כן בבית שאן קיים פרויקט "לילות שאן" שם ניתן לצפות במופע אור קולי המוקרן על קירות התאטרון הרומי ולהנות מחוויה רב חושית בה גם תלמדו על ההיסטוריה המרתקת של המקום.

מסלולי הליכה

בצפון יש מגוון רחב של מסלולי הליכה מרשימים וכיפיים, ברמות קושי ואתגר שונות כך שתוכלו לבחור את המסלול המתאים ביותר לעובדים שלכם. כל מי שאוהב לטייל יכול להגיע לגליל התחתון, לגליל העליון, לעמק המעיינות, לרמת הגולן ועוד. בטיולים תוכלו להנות מנופים מגוונים של ארץ ישראל היפה, מרחצה במעיינות או בנחלים השונים הממלאים את הצפון ולבקר במגוון מקומות שונים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מה החשיבות בימי כיף לחברות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם