נופש חברה לעובדים בירושלים

תוכן עניינים

ירושלים היא אחת הערים הקדושות ביותר במדינה, וכך גם מקום פופולרי במיוחד לנופשים ולגיבושי עובדים. במאמר הבא  ניתן טיפים לבחירת פעילות בהתאם לעובדים שלכם ולפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון וניתן רעיונות לפעילויות מגבשות ומהנות שניתן לבצע בירושלים.

נופש חברה לעובדים בירושלים- מה לקחת בחשבון?

  • נתוני העובדים – תחילה קחו בחשבון את נתוני העובדים- מה כמות המשתתפים, מה הגיל הממוצע שלהם, האם יש נשים הרות, האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילויות מסוימות ועוד. כך תוכלו להבין אילו פעילויות יתאימו יותר ואילו פחות.
  • תקציב– מה התקציב שלכם? האם אתם רוצים שהנופש יהיה רק על חשבון החברה או שמא אתם מעוניינים לגבות השתתפותמגוון רעיונות לנופש חברה לעובדים בירושלים עצמית מהעובדים? כך תוכלו לסנן פעילויות בהתאם לתקציב.
  • אופי העובדים– בסופו של דבר המטרה של נופש היא לגבש בין העובדים ולגרום להם להנות. לשם כך, תוכלו לערוך סקר בקרב העובדים ולברר מה הפעילות המועדפת עליהם מבין מספר אפשרויות.
  • גיבוש– ימי כיף לחברות נועדים בסופו של דבר לגיבוש העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.

רעיונות לשילוב פעילויות בנופש לעובדים בירושלים

נופש לעובדים בירושלים יכול לכלול מגוון אפשרויות-

ארוחות במסעדות טובות

בירושלים יש שפע של מזון ושלל מסעדות טובות ומפנקות, שיאפשרו לכם להנות מסעודה כיפית וטעימה עם העובדים. תוכלו לבחור בין מגוון סגנונות מזון.

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה הוא שוק עם מגוון מסעדות ודוכנים עם אוכל טעים ומפנק. במהלך הסיור תוכלו להנות גם מטעימות של מגוון סוגי מזון,ימי חברה בירושלים עם סדנאות הן אחת הדרכים הטובות ביותר לגיבוש העובדים ממסורת ואותנטיות שאפשר למצוא רק בשוק, מסיפורים מרתקים מתוך סמטאות השוק, תלמדו על דמויות השוק השונות, על החנויות המיתולוגיות, על שכונת נחלאות הסמוכה ועוד. יש מגוון סיורים במחנה יהודה שמועברים על ידי אנשים שונים ביניהם, מורי דרך, שפים ועוד. לכן, בחרו את הסיור שהכי מתאים לכם ולעובדים שלכם.

סדנת בישול ספרדי ירושלמי

סדנאות הן אחת הדרכים הטובות ביותר לגיבוש העובדים. בסדנה העובדים עוברים פעילות מהנה ביחד, ממנה יוצאים עם זכרונות טובים. סדנת בישול ספרדי ירושלמים היא סדנה בה תלמדו להכין מגוון מנות מהמטבח הספרדי הירושלמי. בסוף הסדנה כמובן, תהנו מסעודה מהמנות שהכנתם. מנות לדוגמא- לחמעג'ון, תבשיל עוף בסגנון סופריטו, דג בסגנון יווני (שמן זית, יין לבן,לימון ועשבי תיבול), סלט חצילים פיקנטי, ירקות קלויים, טחינה ירוקה, סלט ירקות העונה בנוסח שוק, פילאף בורגול, פוקאצ'ה בסגנון ים תיכוני, עוגת סולת לקינוח.

סיור בכותל

הכותל הוא אחד מהאתרים המוכרים ביותר בירושלים וכל שנה מבקרים בו המוני אנשים, גם ישראלים וגם תיירים. הסיבה לכך היא שהוא אחד מהשרידים המפוארים והמשמעותיים ביותר שנותרו בירושלים מימי בית המקדש השני, (שנחרב לפני כאלפיים שנה).

הכותל המערבי משתרע על פני כמעט חצי קילומטר, אך רחבת התפילה שלו משתרעת על פני 70 מטר בלבד ממנו. בכותל תוכלו להנותהכותל הוא אחד מהאתרים המוכרים ביותר בירושלים וכל שנה מבקרים בו המוני אנשים, ליום חופש לחברה גם מסיור מודרך במנהרות הכותל.

מנהרות הכותל הן למעשה החלקים הנסתרים של הכותל. הן מאפשרות למבקרים בהן לצעוד בחללים תת קרקעיים עתיקים, לבקר באתר היסטורי מרתק, לגעת באבנים המקוריות והמיוחדות וללמוד על ההיסטוריה המרתקת של העם היהודי.

סיור בעיר העתיקה

סיור בעיר העתיקה, מועבר על ידי שחקן והוא נקרא בשם- "מן זמן אל עות'מאן". בסיור זה, העובדים יעברו מסע לתוך העיר העתיקה. הסיור מתחיל בשער יפו ומסתיים בכותל המערבי ולמעשה מתחקה אחר הגעתם של היהודים לעיר העתיקה. בסיור נפגוש דמויות היסטוריות כמו משה מונטיפיורי, מפקד כוחות הלגיון הירדני בירושלים ויצחק אזולאי, שיספרו לנו כל אחד את סיפורו האישי וילמדו אותנו על ההיסטוריה המרתקת של המקום ושל השוהים בה.

סיור סגווי בארמון הנציב

סיור סגווי בארמון הנציב הוא אופציה מהנה ויפהפייה במיוחד.

מה זה סגווי?

סגווי הוא כלי רכב דו גלגלי, שהומצא בשנת 2001 והוא פועל על פי איזון משקל הגוף. בסגווי קיימים חיישנים שמתרגמים את משקל הגוףמגוון רעיונות לשילוב פעילויות בנופש חברה לעובדים בירושלים לתנועה (כלומר, הישענות קדימה תגרום לסגווי לנסוע קדימה וכך להפך).

עם הסגווי נוכל לטייל בארמון הנציב, אחד האזורים הכי גבוהים ויפים בירושלים. בטיילת נוכל להנות משתי תצפיות שונות עם נופים מרהיבים-

  • תצפית לעיר העתיקה- במהלך הסיור נוכל לתצפת לעיר העתיקה- על החומות, הר הבית, הרובע היהודי, הר הזיתים, הר הצופים נחל קידרון ועוד.
  • תצפית למדבר יהודה- התצפית השנייה היא תצפית להרי יהודה שתאפשר לנו לראות את הרי מואב, את גדר ההפרדה, שכונת משכנות שאננים הציורית, הר שמואל ועוד.

כך נוכל להנות מסיור על כלי מיוחד, להנות מנופים ייחודיים וללמוד על המקומות היפים בהם נצפה.

חיזיון אורקולי

חיזיון אורקולי, הוא מופע שנערך על חומות מגדל דוד בלילה. במופע תלמדו על סיפורה של העיר ירושלים על ידי דימויי עמק עוצרי נשימה של מציאות מדומה. אבני החומות משתלבים עם התמונות והדימויים המוקרנים עליהם ומאפשרים לצופים חוויה רב חושית וייחודית. המופע נמשך כ-45 דקות, תחת כיפת השמיים (לכן מומלץ להתלבש חם). המופע מתחיל בהליכה בחצר המצודה עד לתחילתו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם