נופש חברה לעובדים בים המלח

תוכן עניינים

ים המלח הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ. לא פלא שהוא הפך לאחד המקומות הפופולריים ביותר לנופשים ולגיבושי עובדים. במאמר הבא  נענה על שאלות כמו מתי כדאי לצאת לנופש בים המלח וניתן רעיונות לפעילויות מגבשות ומהנות שניתן לבצע בים המלח ובסביבתו.

נופש חברה לעובדים בים המלח- מדוע זה חשוב?

עובדים בחברות, בדרך כלל שקועים בעבודה ונפגשים אחד עם השני רק בהפסקות קצרות במהלך היום. כך יכול להיווצר מצב בו, רביםנופש חברה לעובדים בים המלח- מה חשוב לקחת בחשבון? מעובדי החברה לא יכירו אחד את השני ותהיה סביבת עבודה מנוכרת ולא נעימה. על ידי ימי גיבוש ונופשים, העובדים לומדים להכיר אחד את השני גם בסביבה אחרת וכך מתגבשים. גיבוש העובדים עוזר למעסיק להראות לעובדים הערכה על ההשקעה שלהם בעבודה, לרענן להם את שגרת העבודה היומית וליצור להם סביבת עבודה נעימה, מפרה, חווייתית וטובה.

נופש חברה לעובדים בים המלח-  למה דווקא ים המלח?

ים המלח הוא אחד המקומות היפים ביותר בארץ והוא מאפשר גם הנאה וגם פעילויות שונות בעקבות השפע שיש בו. בים המלח נוכל להנות מנוף מרהיב של מדבר יפהפה וכמובן מים המלח עצמו, לערוך פעילויות מגבשות, להנות משהייה בבית הארחה, חאן או מלון מפנק ולעבור חוויה כיפית ומגבשת עם העובדים.

נופש חברה לעובדים בים המלח- מתי כדאי?

העונות הטובות ביותר לנופש בים המלח הן עונת הסתיו והחורף. בעונות אלה, האזור הופך לנעים יותר, הנחלים מתמלאים בגלל מי הגשמים שזורמים למטה וניתן להנות מטיולים מהנים ונופים מרהיבים בלי לסבול מחום כבד ויבש, שמאפיינים את עונת הקיץ.

נופש חברה לעובדים בים המלח- מה חשוב לקחת בחשבון?

  • נתוני העובדים– תחילה קחו בחשבון את נתוני העובדים- מה כמות המשתתפים, מה הגיל הממוצע שלהם, האם יש נשים הרות,מגוון רעיונות לשילוב פעילויות בנופש חברה לעובדים בים המלח האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילויות מסוימות ועוד. כך תוכלו להבין אילו פעילויות יתאימו יותר ואילו פחות.
  • תקציב– מה התקציב שלכם? האם אתם רוצים שהנופש יהיה רק על חשבון החברה או שמא אתם מעוניינים לגבות השתתפות עצמית מהעובדים? כך תוכלו לסנן פעילויות בהתאם לתקציב.
  • אופי העובדים– בסופו של דבר המטרה של נופש היא לגבש בין העובדים ולגרום להם להנות. לכן, חשוב מאוד לבחור בפעילויות שמתאימות לאופי העובדים ושיגרמו להם הנאה. לשם כך, תוכלו לערוך סקר בקרב העובדים ולברר מה הפעילות המועדפת עליהם מבין מספר אפשרויות.
  • חוויה– ימי כיף לעובדים צריכים להיות חווייתיים מאוד. הם צריכים להיות מועברים באופן מהנה שיגרום לעובדים להשתחרר, לצחוק ופשוט להנות.
  • גיבוש– ימי כיף לחברות נועדים בסופו של דבר לגיבוש העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.
  • זכרונות– מה יותר מגבש מזכרונות טובים? כאשר חווים משהו ביחד מקבלים גם זכרונות טובים.

רעיונות לשילוב פעילויות בנופש חברה לעובדים בים המלח

נופש לעובדים בים המלח יכול לכלול את- 

טיולים יפהפיים

ים המלח הוא אזור קסום ומרהיב ביופיו בו יש מגוון פינות יפהפיות, משפכי נחלים ותצפיות קסומות. בים המלח נוכל להנות מנוף מרהיב שנשקף מכל כיוון וכולל את ים המלח, את הנגב המדברי ואת הרי יהודה.

נוכל לבחור במסלולי הליכה יפהפיים, ברמות קושי ואתגר שונות במדבר ובנחלים מסביב, בהתאם לאופי העובדים שלכם. בטיול נוכל לכלולנופש לעובדים באזור ים המלח תוכלו להנות גם מפעילויות חווייתיות שונות כמו טיולי ג'יפים או רייזרים פיקניק כיפי במקום פסטורלי ויפה. דוגמאות למקומות קסומים באזור ים המלח- קומראן, נחל רחף, גן לאומי תל ערד, עין גדי, נחל ערוגות, עין בוקק ועוד שלל אפשרויות.

מצדה

מצדה היא המעוז האחרון של לוחמי חירות יהודיים שנלחמו מול הצבא הרומי. מצדה מסמלת את אחריתה של ממלכת יהודה בסוף ימי בית שני ואת חורבנה האלים. באתר תוכלו לצפות בשרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הרומי הורדוס ועדות למצור הרומי ולסופו כאשר כולם החליטו לקפוץ למותם. מדובר באתר היסטורי מרתק בו העובדים יטיילו וילמדו על ההיסטוריה שלנו.

ספא

מי לא אוהב יום פינוק בספא? בים המלח יש מגוון מכוני ספא מפנקים במיוחד בחופים ובמלונות השונים. בספא העובדים יוכלו להנות מעיסוי מפנק, מג'קוזי כיפי, סאונה ועוד שלל אפשרויות בהתאם למכון הספא שתבחרו.

פעילויות חווייתיות שונות

באזור ים המלח תוכלו להנות גם מפעילויות חווייתיות שונות כמו טיולי ג'יפים או רייזרים, סנפלינג במצוקי דרגות, משחקי מלחמה, לייזר טאג, פיינטבול, טיולי קייאקים, טיולי אופניים, סדנאות צמחי מרפא שונות, טיולי גמלים וחמורים, כדורים פורחים ועוד שלל אפשרויות. כך העובדים יוכלו להנות גם מפעילות מגבשת ומהנה.

כפרי בדואים

בסביבת ים המלח יש מגוון כפרי בדואים. בהם העובדים יוכלו להכיר את דרך החיים של שכנינו הבדואים ולהתארח אצלם באוהלים מיוחדים בין נופי המדבר המרהיבים. בכפרי בדואים העובדים יוכלו להנות מחוויית האירוח הייחודית של הבדואים וכמובן מארוחה מפנקת וטעימה במיוחד.

חאנים קסומים

חאן הוא מעין אכסנייה ייחודית המאפשרת לחוות חוויית לינה מעט שונה ברוח המדבר המיוחדת. בחאנים תוכלו לבחור בלינה פרטית או משותפת, כאשר בדרך כלל הלינה תהיה על מזרונים או מחצלות וניתן להביא שק שינה או כלי מיטה. בחאנים יש פינות ישיבה משותפות עם אפשרות לערוך קומזיצים כיפיים שיגבשו בין העובדים שלכם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם