נופש חברה לעובדים באילת

תוכן עניינים

אילת מציעה לנו אטרקציות מגוונות, הכוללות ים, יבשה ומגוון אפשרויות להנאה ולפעילויות שיגבשו את העובדים. במאמר הבא  נענה על שאלות כמו מתי כדאי לצאת לנופש באילת, מה חשוב לקחת בחשבון וניתן רעיונות לפעילויות מגבשות ומהנות שניתן לבצע באילת ובסביבה.

נופש חברה לעובדים באילת- למה דווקא באילת?


אילת היא העיר הדרומית והתיירותית בישראל- ויש לכך סיבות רבות. קודם כל, העיר שנמצאת בקצה המדבר, מוקפת בהרים ובנוף מדברימדוע כדאי לבחור בנופש חברה לעובדים דווקא באילת יפהפה, אשר חלקם נמצאים בירדן וחלקם במצרים. היא גובלת בים האדום, ים יפהפה ונעים, בלי גלים, המאפשר לרוחצים בו הנאה ללא חשש מסחף ומגלים מאיימים. באילת נמצא מלונות מפנקים עם בריכות רחצה מהנות. כמו כן, באילת נוכל להנות משלל אטרקציות שונות הכוללות טיולים בנוף המדברי, פעילויות אקסטרים שונות ופעילויות שונות הכוללות רחצה בים ומאפשרות את הנופש המושלם.

נופש חברה לעובדים באילת- מה לקחת בחשבון?

  • עונה– מזג האוויר באילת הוא די נוח, וגם בחורף ניתן להנות מאטרקציות שונות בעיר. אך עם זאת, העונה התיירותית ביותר באילת היא עונת הקיץ. בעונת הקיץ ניתן לנצל את מלוא האטרקציות של העיר, להנות מהים האדום, מפעילויות שחייה שונות ומהבריכה במלון, כך שהיא העונה העדיפה לנופש באילת.
  • נתוני העובדים– תחילה קחו בחשבון את נתוני העובדים- מה כמות המשתתפים, מה הגיל הממוצע שלהם, האם יש נשים הרות, האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילויות מסוימות ועוד. כך תוכלו להבין אילו פעילויות יתאימו יותר ואילו פחות.
  • תקציב– מה התקציב שלכם? האם אתם רוצים שהנופש יהיה רק על חשבון החברה או שמא אתם מעוניינים לגבות השתתפות עצמית מהעובדים? כך תוכלו לסנן פעילויות בהתאם לתקציב.
  • אופי העובדים- בסופו של דבר המטרה של נופש היא לגבש בין העובדים ולגרום להם להנות. לשם כך, תוכלו לערוך סקר בקרב העובדים ולברר מה הפעילות המועדפת עליהם מבין מספר אפשרויות.
  • גיבוש ימי כיף לחברות נועדים בסופו של דבר לגיבוש העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.

רעיונות חברה לשילוב פעילויות בנופש לעובדים באילת

נופש לעובדים באילת יכול לכלול מגוון אפשרויות שונות-

שיט ביאכטה

באילת תוכלו להנות משיט מפנק בים האדום ביאכטה. ביאכטות תהנו מספות ישיבה נוחות, משולחנות וכסאות לישיבה משותפת בזמןנופש חברה לעובדים באילת בשילוב פעילויות ספורטיביות בים האדום הארוחות, מג'קוזי כיפי ועוד. בדרך כלל היאכטות כוללות גם סיפון תחתון עם סלון ממוזג ונוח שמאפשר למי שרוצה לנוח מעט.

השיט כולל דיג'יי שמעניק אווירה כיפית לעובדים, בר משקאות חופשי הכולל שתייה קלה ואלכוהולית, פעילויות ספורט ימי (סירת בננה, סירת אבוב, טרמפולינה ועוד), כך שגם הילדים יוכלו להנות, פינת עיסויים מפנקת ומציל צמוד.

ספורט ימי

באילת ניתן להנות משלל פעילויות שונות כמו סירות בננה, סירת אבוב, קרייזי שארק, גלישת רוח, גלישת קייט, גלישת ווינג, סקי מים ועוד. פעילויות האקסטרים כוללות מדריך, שלוקח את המשתתפים בסירות ומלמד אותם כיצד לבצע את סוגי הפעילות השונים.

שנורקלים בשונית האלמוגים

שנורקלים בשונית האלמוגים יאפשרו לכם להנות מהמראות המרהיבים ומחיים מופלאים מתחת למים. סיור שנורקלים ניתן בליווי של הדרכה מקצועית. במסגרת הסיור תקבלו ציוד מלא, כולל חליפת צלילה, סנפירים, מסיכה וכמובן שנורקלים. לפני הסיור המשתתפים יעברו הדרכה ראשונית על כללי ההתנהגות בים וייהנו מצלילה מהנה ומראות מרהיבים בשונית האלמוגים.

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא אחד האתרים היפים ביותר באילת. בריף, הדולפינים נהנים משגרת חיים של צייד, משחקי חיזור וחיי חברה. מתחםיום כיף לעובדים בים האדום באילת בשילוב ריף דולפינים ושייט ביאכטה "סתלבט דרומי" נמצא בחלקו הדרומי של חוף הים, בריף הדולפינים. במהלך השהייה במתחם העובדים יוכלו להנות מחוף רחצה נקי, מסודר ופרטי המוקף צמחייה טרופית, מביקור בריף הדולפינים במשך כל זמן השהייה שלהם במתחם, מצפייה בסרט טבע באולם ממוזג, מרפסת ייחודית הצופה אל הים ולריף הדולפינים, ביקור במזחים הצפים באזורי המחייה של הדולפינים וכמובן לצפות בדולפינים. בתוספת תשלום, תוכלו להנות גם מצלילה מודרכת לצד הדולפינים.

טיול ג'יפים

אופציה נוספת לפעילות לכלל העובדים היא טיול ג'יפים בהרי אילת. טיול ג'יפים יעניק לכם נסיעה חווייתית בג'יפים, תוך צפייה בנופים המרהיבים של המדבר. תוכלו לבחור בנסיעה בשעות יפות- לקראת שקיעה. במהלך טיול הג'יפים תוכלו לעצור ולהנות מתצפיות יפהפיות ועוצרות נשימה. במסגרת טיולי ג'יפים ניתן לעצור בהרי אילת ולערוך קומזיץ כיפי, לשתות תה או קפה, לאכול פיתה עם לבנה ולהנות משהייה משותפת ומגבשת של כלל העובדים.

הקניון האדום

בקניון האדום תוכלו להנות ממסלול הליכה מהנה בתוך נוף פסטורלי. המסלול כולל סולמות ומעקה שמסייעים לרדת קטעים גבוהים בקלות ובביטחון. המסלול מתבצע בתוך ערוץ הנחל המוצל, כך שהצועדים לא סובלים משמש יוקדת ומחום בלתי נסבל. יש מספר שבילים שניתן לבחור בהם כאשר כל אחד יוביל אותנו למקום אחר כמו אל נחל שני או אל פסגת הר יואש וחזקיהו מהן נוכל להשקיף על נוף מרהיב ויפהפה. במסלול תוכלו להבחין בציורי קיר קדומים, בגוונים האדומים שנתנו למקום את שמו "הקניון האדום" ובטבע במלוא תפארתו.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ימי גיבוש לעובדים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם