ימי כיף לקבוצות בצפון

תוכן עניינים

ימי כיף לקבוצות בצפוןימי כיף לקבוצות בצפון

לצאת ליום כיף זו דרך נהדרת לשבור את השגרה, במיוחד אם יוצאים לבלות עם אנשים אחרים. אם החלטתם לצאת ליום כיף בצורה ספונטנית יחד עם אנשים אחרים, תשמחו לדעת כי ניתן לתכנן ימי כיף לקבוצות בצפון ללא הכנה מוקדמת או תכנון מורכב וארוך מדי. כיוון שמדובר על בילוי בארץ, כל שתצטרכו לארגן זו הסעה מאורגנת שתיקח אתכם לצפון, או שתוכלו לצאת עם כמה רכבים פרטיים לכיוון אזור הצפון.

כדי להצליח ולארגן יום כיף בצורה ספונטנית אך גם מוצלחת, כדאי שתלמדו כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם להיערך לכך, ותוכלו גם להבין למה כדאי לכם בכלל לצאת ליום כיף דווקא באזור הצפון.

מה היתרונות בתכנון ימי כיף לקבוצות בצפון?

אולי הנסיעה לצפון נשמעת מעט ארוכה ומתישה, במיוחד לקבוצות הנמצאות בחלק הדרומי של הארץ, אך כדאי לזכור כי בצפון ישנן אינספור אטרקציות, פעילויות ומקומות בהם מומלץ לבקר ולטייל ולחוות את יום הכיף בצורה מלאה וחווייתית. בין אם מדובר על יום כיף למשפחות עם ילדים קטנות, קבוצות חברים, צוות עובדים או קבוצות גברים ונשים שמחפשים בילוי שובר שגרה ומגבש – בצפון היצע האפשרויות הוא ענק ומגוון, ויכול להתאים לכל קונספט ומטרה.

זכרו שגם משך הנסיעה לצפון יכולה להיות מהנה ומיוחדת עבור הקבוצה, ולכן כדאי להכין כמה משחקי חברה ופעילויות לדרך, לתכנן נקודות עצירה בהם תוכלו להתרענן ולקחת הפסקה לנשנוש טעים או לתכנן מסלול טיול שמתחיל כבר במרכז ומגיע עד הצפון.

האם יש הבדל בין יום כיף לעובדים ליום כיף למשפחה?

תכנון של ימי כיף לקבוצות בצפון צריך להיערך בהתאם לסוג המשתתפים בקבוצה, כיוון שיש הבדלים מסוימים בין אנשים שמגיעים לבלות בצפון כמשפחה לבין קבוצת עובדים שמגיעים לצפון לפעילויות גיבוש. למרות שגם משפחה וגם צוות עובדים זקוקים להווי מגבש ומהנה, המטרה של יום גיבוש לעובדים היא להעצים את הקשרים הבינאישיים בין קבוצת העובדים – ואילו עבור משפחות קיים קשר בינאישי וותיק ומתמשך.

בנוסף לכך, ימי גיבוש לצוות ולעובדים צריכים להיות מהנים אך גם לשמור על רמה מקצועית מכבדת, כיוון שהפעילות מתקיימת במסגרת העבודה וכללי ההתנהגות המחייבים במקום העבודה תופסים גם במהלך יום הגיבוש בצפון. עבור משפחות לעומת זאת, אין בהכרח כללים מחייבים וכל אחד מבני המשפחה יכול להתנהג באופן טבעי ופתוח ליד חברי משפחתו.

אילו פעילויות בצפון יכולות להתאים לימי כיף וגיבוש לעובדים?

כיוון שיש להפריד בין יום גיבוש לעובדים ליום כיף למשפחות בצפון, צריך למצוא את האטרקציות המתאימות לכל אחת מהקבוצות. עבור ימי כיף לקבוצות עובדים שמגיעות לצפון ניתן למצוא משחקים ופעילויות המתמקדות בהווי החברתי שיש בין העובדים, כאשר הפעילויות הללו כוללות תחרויות, אתגרים, עבודת צוות והעצמה אישית וקבוצתית. אטרקציות כמו לייזר טאג, סדנאות מעשיות, הרצאות מקצועיות, סדנאות מכירות ופעילויות המשלבות משחקי חשיבה, פנאי ואתגר יוכלו להתאים לקונספט של יום הכיף המתוכנן לעובדים.

אילו אטרקציות בצפון יתאימו למשפחות?

ימי כיף למשפחות בצפון יתנו דגש על החוויה הכיפית המשפחתית המשותפת של כל אחד מבני המשפחה, ולכן פעילויות פנאי הכוללות טיולי אופניים קבוצתיים, שייט קיאקים, רפטינג, סדנת בישול, טיולי ג'יפים וטרקטורונים וכו' יעצימו את החוויה המגבשת בין כל המשפחה ויבטיחו הנאה גדולה לילדים ומבוגרים. כיוון שמשפחות שיוצאות יחד ליום כיף בצפון כוללות משתתפים בטווחי גילאים שונים, מומלץ לתכנן את ימי כיף לקבוצות בצפון בהתאם לגילאי המשתתפים בפעילויות כיוון שלא כולן יכולות להתאים לילדים קטנים או מבוגרים וקשישים.

תכנון ימי כיף לקבוצות נשים

קבוצת נשים שמחליטה לצאת לבלות יחד באזור הצפון יכולה למצוא שלל אטרקציות באזור, בין אם מדובר על קבוצת נשים שעובדות יחד ויוצאות ליום גיבוש של צוות הנשים במשרד, קבוצת נשים שהן חברות ילדות או קבוצת נשים שמתכננת מסיבת רווקות לאחת מהחברות. פעילויות פנאי מומלצות לנשים באזור הצפון יכללו בין השאר טיפולי ספא מרגיעים, סדנאות בישול ואפייה, סיורי יקב או טיולים רגליים בחיק הטבע.

תכנון ימי כיף בצפון לקבוצת גברים

גברים שמתכננים לערוך יחד יום כיף מגבש וחוויתי יוכלו למצוא מגוון פעילויות אתגריות בצפון, החל מטיולי ג'יפים בשטח עם מדריך צמוד, נסיעה עצמאית בשטח פתוח עם טרקטורונים או רייזרים, רכיבה על אופניים במסלולי שטח או בכבישי הצפון, שייט אתגרי בסירות רפטינג, רכיבה על סוסים ועוד שלל אטרקציות גדושות אדרנלין.

האם יום הכיף חייב לכלול לינה בצפון?

כשמחליטים לתכנן ימי כיף לקבוצות בצפון עולה תמיד השאלה האם יום הכיף צריך לכלול לינה, או שכדאי לתכנן יום שלם גדוש פעילויות ובסופו לחזור לבית. הבחירה בלינה בצפון צריכה להיות על פי העדפות של האנשים המשתתפים ביום הכיף, כיוון שהוספת מקום לינה ליום הכיף מחייב תקציב גדול יותר בנוסף לפעילויות הנוספות שמתכננים ביום הכיף. 

אין ספק כי כקבוצה הכי כיף לבלות יחד גם בלינה משותפת, כך שלא מרגישים מוגבלים בנוגע לשעת החזרה לבית. אם מדובר על יום כיף משפחתי של כמה משפחות או קבוצת חברים קרובים, מומלץ למצוא אכסניה או צימרים הנמצאים במתחם משותף, ובהם להתארח ללילה אחד או יותר בהתאם לגובה התקציב. 

במידה ומתכננים יום כיף לעובדים בצפון, לינה משותפת תהיה פחות מתאימה מבחינה אישית ומקצועית, ולכן כדאי לתכנן יום כיף מלא מהבוקר עד הערב שלאחריו העובדים יפוזרו לביתם כדי להגיע לעבודה ביום המחרת. אם שעת החזרה מהצפון היא מאוחרת, מומלץ להרשות לעובדים להגיע בשעה מאוחרת לעבודה ביום המחרת כדי שייקחו איתם חוויות חיוביות מיום הגיבוש שמקום העבודה תכנן עבורם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
יום גיבוש לצוות – 3 שאלות חשובות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם