ימי כיף לחברות

תוכן עניינים

ימי כיף לחברות הם אחד הדברים החשובים ביותר במשרדי עבודה. על ידי ימי כיף, המעסיק למעשה מראה לעובדים שלו שהוא רואה את ההשקעה שלהם והוא מעריך אותה. ימי כיף עוזרים לעובדים לנקות את הראש, לצבור כוחות ולמוטיבציה להמשך עבודה. עם זאת, בשביל שימי הכיף יהיו מוצלחים, ריכזנו לכם מספר טיפים.

מדוע חשוב לבצע ימי כיף לחברות?

בדרך כלל, במשרדי עבודה גדולים יותר או פחות, כל אחד שקוע בעבודה שלו. העובדים בדרך כלל נפגשים רק בהפסקת קפה או הפסקהמה החשיבות בביצוע ימי כיף לחברות סיגריה, ובדרך כלל הפגישה תהיה עם העובדים שהם מכירים. שגרת עבודה כזו, מביאה לשחיקת העובד ולחוסר מוטיבציה. ימי כיף לחברות באים לשבור את את שגרת היום יום ולהעניק לעובד אווירה מרעננת, שבזכותה יצבור כוחות להמשך.

בימי כיף לחברות, העובדים למעשה נפגשים מחוץ לעבודה. כך הם מכירים צדדים אחרים אחד בשני, צוברים חוויות ביחד והופכים למגובשים יותר.

מה חשוב לקחת בחשבון בימי כיף לחברות?

  • נתוני העובדים- תחילה קחו בחשבון את נתוני העובדים- מה כמות המשתתפים, מה הגיל הממוצע שלהם, האם יש נשים הרות, האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילויות מסוימות ועוד. כך תוכלו להבין אילו פעילויות יתאימו יותר ואילו פחות לצוות העובדים שלכם.
  • תקציב- מה התקציב שלכם? האם אתם רוצים שיום הכיף יהיה רק על חשבון החברה או שמא אתם מעוניינים לגבות השתתפות עצמית מהעובדים? כך תוכלו לסנן את הפעילויות שלא מתאימות לתקציב שלכם.
  • אופי העובדים- חשוב מאוד לבחור בסדנאות שמתאימות לאופי העובדים. אם אתם יודעים שהעובדים שלכם לא אוהבים להשתטות, מומלץ לא לבחור להם סדנת ריקוד או משחק לדוגמא. תוכלו גם לערוך סקר בקרב העובדים ולברר מה הפעילות המועדפת עליהם. בסופו של דבר המטרה היא לגרום להם להנות, לכן, חשוב להתאים אם הפעילות למה שהם אוהבים.
  • חוויה- ימי כיף לעובדים צריכים להיות חווייתיים מאוד. הם צריכים להיות מועברים באופן מהנה שיגרום לעובדים להשתחרר, לצחוק ופשוט להנות.
  • גיבוש- ימי כיף לחברות נועדים בסופו של דבר לגיבוש העובדים. יש מגוון סדנאות גיבוש בהן העובדים יצטרכו לפעול ביחד וכך יתחברו יותר ויותר.
  • זכרונות- מה יותר מגבש מזכרונות טובים? כאשר חווים משהו ביחד מקבלים גם זכרונות טובים.

רעיונות לימי כיף לחברות

הופעות

אחת האופציות הכיפיות והמהנות ביותר לימי כיף לחברות היא הופעות. תוכלו לבחור בהופעה של זמר מפורסם, של סטנדאפיסט טוב,מה חשוב לקחת בחשבון בימי כיף לחברות? הצגה טובה או כל דבר אחר שעולה על דעתכם. אם אתם לא יודעים במי לבחור, תוכלו לערוך סקר בקרב העובדים ולפי הסקר לקבוע אצל האומן הנבחר. הופעות משחררות את העובדים, נותנות להם להנות- אם זה הופעה של זמר או הרכב מוסיקלי הם נהנים מהמוסיקה, אם זה סטנדאפ הם צוחקים ומשתחררים.

טיול

טיול יכול להיות גם יום כיף וגם גיבוש מצוין. לעומת הופעות בהן העיקר הוא ההופעה עצמה, בטיול העובדים נמצאים אחד עם השני ומתגבשים. תוכלו לבחור בטיול בשמורות טבע יפהפיות, באתרי מורשת או באתרים היסטוריים שונים. לטיול תוכלו להוסיף ארוחת בוקר במקום פסטורלי או פיקניק משותף של העובדים. תוכלו להזמין שירותי קייטרינג שיספקו אוכל, כלים, שולחנות ועוד. בסוף הטיול תוכלו לבחור ללכת לארוחת ערב/ אחר הצהריים במסעדה, או כל דבר אחר.

פעילות ODT

פירוש המושג O.D.T  הוא outdoor training. פעילויות ODT הן פעילויות המשלבות משחקים, למידה, הנעה וחוויה מהנה מאוד בשטחים פתוחים ובטבע. המשתתפים בפעילויות אלה מבצעים משימות שדורשות שיתוף פעולה, כך שהן מגבשות בין העובדים. תוכלו לשלב בפעילות ה-ODT תוכן מסוים. על ידי פעילויות אלה, העובדים יפתחו מיומנויות מקצועיות שיוכלו לעזור להם גם לייעל את התפקוד שלהם בעבודה.

סדנאות גיבוש

סדנאות גיבוש הן דרך מצוינת גם להעביר לעובדים יום כיף וגם לגבש אותם.

  • סדנאות אלכוהול- סדנאות אלכוהול מתחלקות לשלל סוגים שונים – סדנת קוקטיילים, סדנת יין, סדנת וויסקי ועוד. קודם כל חשובסדנאות גיבוש בימי כיף לחברות - כל הפרטים להבין שאלכוהול הוא פרמטר חיובי מאוד בערבי גיבוש והוא אחד הכלים המוצלחים ביותר לשחרור. כאשר אלכוהול מעורב רמת התקשורת עולה וכך גם החיבור בין צוות העובדים. סדנאות אלכוהול משלבת ידע רב על סוגי האלכוהול השונים, מלמדת כיצד לבחור יין לארוחה ואיזה סוג אלכוהול מתאים מתי. כך העובדים גם לומדים וגם נהנים וצוברים זכרונות טובים ומצחיקים. במידה ואתם מעוניינים בסדנת אלכוהול, חשוב מאוד להתאים את האלכוהול לאופי העובדים. לדוגמא, סדנת וויסקי תתאים בעיקר לימי גיבוש של מנהלים. רוב סדנאות האלכוהול משלבות משחקי שתייה מהנים בהם העובדים ישתפו פעולה ויתחברו.
  • סדנאות שוקולד- מי לא אוהב שוקולד? כנראה שמעט מאוד אנשים. סדנאות שוקולד מתאימות כמעט לכולם. הן מספקות חוויה מהנה ומתוקה במיוחד. במהלך סדנת שוקולד, העובדים ילמדו ויתנסו בהכנת שוקולד, פרלינים ומגוון קינוחים המתבססים על שוקולד. טעים ומהנה במיוחד.
  • סדנאות יצירה- סדנאות יצירה מתחלקות לשלל סוגים שונים כמו ציור, רישום, פיסול, כתיבה יוצרת ועוד. סדנאות יצירה מועברות על ידי אומנים ויוצרים מוכשרים ומספקות לעובדים חוויה ומלמדת מאוד.

ועוד שלל רעיונות שונים כמו סדנאות שירה, משחק, ספא, פעילויות בטבע ועוד.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם