ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון: פעילות מדהימה לשנת 2021 לבניית צוות

תוכן עניינים

ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליוןימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון

בניית צוות היא חלק חשוב בכל תרבות עבודה, והיא יעילה גם לחברות וארגונים שמעוניינים לבנות תרבות שיתופית וכיפית. למעשה, כל בעל עסק, כל מנכ“ל של חברה או ארגון מבינים את החשיבות של השקעה בהון האנושי במקום העבודה. אותם עובדים שהם בעצם אנשים, בשר ודם, אשר משקיעים את כל כולם יום אחרי יום ועושים הכל למען המטרות המשותפות של בית העסק. לכן, אחת לתקופה, חשוב מאוד להשקיע בעובדים שלנו ולייצר עבורם פעילויות גיבוש ייחודיות (כמו למשל ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון) שיגרמו להם להרגיש שמישהו חושב עליהם, שמישהו מעריך את העבודה שלהם וזה משהו שממש לא כדאי להקל בא ראש. קיימות פעילויות נפוצות רבות לגיבוש צוות שמשמשות תאגידים וארגונים על מנת לוודא שהעובדים יוכלו לעבוד יחד כצוות. 

 

יחד עם זאת, אם תכננתם כמה פרויקטים או פעילויות של בניית צוות, סביר להניח שחשבתם על כל הגרסאות הרגילות של סוג זה של תהליך. אם אתם מתכננים ימי גיבוש לעובדים, כדאי שתימנעו מהגרסאות הישנות והשחוקות של משחקי בניית צוותים. אל תחששו להיות יצירתיים! יש הרבה שיטות חדשות שמאפשרות לבנות צוותים, ותכנון ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון מאפשר לכם להיות מקוריים. בשורות הבאות נציג בפניכם את אחת הפעילויות שכבשו בשנים האחרונות צוותים של ארגונים רבים. פעילות מגבשת, כייפית ומעשירה. קוראים לזה יום גיבוש לעובדים המירוץ למליון. 

פעילויות מדהימות של ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון לשנת 2021

אנשים רבים מכירים את תוכנית הטלוויזיה המירוץ למיליון. במקרים רבים, התוכנית המטורפת והמרגשת הזו מטילה על המתמודדים סדרה של מאמצים בסגנון מרדף אחר משימות שצריך להשלים לפני ביצוע הצ'ק-אין בסוף כל שלב של ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון. מדובר בסדרת ריאליטי ייחודית בה מחלקים את המשתתפים לקבוצות והמטרה שלהם היא בעצם לעבור מנקודה לנקודה על הגלובוס לפי הרמזים וההנחיות שמופיעים בתחרות. הזוג שמנצח ומגיע לנקודת הסיום אחרי תלעות, אתגרים, קשיים ומכשולים רבים יזכה במליון שקלים. 

אז כולנו מבינים כי הגרסה שלכם לקונספט תוכנית הטלוויזיה המהנה הזו לא תכלול קופה אדירה של כסף בסוף המרוץ, אבל יתרונות בניית הצוות שתפיקו מיום הגיבוש יהיו גמול מספיק על מאמצי חברי הקבוצה שלכם! המשימות יכולות להיות קלות יחסית להקמת צוותים, ותיהנו מהתכנון לא פחות מהפעילות.

תכנון פעילות מדהימה

כדי לתכנן ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון, יהיה עליכם ליצור מחסומים. מה שאומר למצוא מקום גדול בחוץ על מנת שלקבוצות יהיה מקום להתחרות בתחנות של כל שלב במרוץ.

בעלי ומנהלי ארגונים צריכים לקחת בחשבון את האתגרים שה מעוניינים להציע למתמודדים שלהם. הפעילויות של יום הגיבוש נעות בין קפיצות באנג'י לתכנון בניית מבנים, ועד למידת שירים וריקודים. יש אינסוף שיטות להתאים את החוויה הזו לצרכי העסק או הארגון שלכם.

תמונות

בעלי ומנהלי ארגונים יכולים לבקש מהמתמודדים לצלם כל שלב שהם השלימו במהלך ביצוע משימות ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון. 

זוהי שיטה מצוינת לספק סוף טבעי למשימה כמו גם ליצור זיכרונות מהיום בו התקיימה התחרות, שיכולים להזכיר לצוותים שלכם את מה שהם השיגו.

סרטונים

בעלי ומנהלי ארגונים יכולים לבקש מהמתמודדים לצלם את סרטוני הפעילות שתהם תוך שהם מסיימים משימות על מנת "להוכיח" שהם ביצעו את העבודה של כל שלב.

ניתן לשלב פעילויות כמו לשיר שיר בית ספר ולתכנן לו ריקוד, או שניתן להורות לכל מתמודד בצוות להשלים שלב ולצלם את השלבים.

שימוש בכלי ניווט

במקרים רבים, המתחרים בתוכנית הטלוויזיה נדרשים להשתמש בכלי ניווט GPS פרטניים כדי להגיע לשלב הבא של מסעם. תוספת זו פירושה צורך בשטח גדול, אבל ניתן לשלוח את הצוותים החוצה ולגרום להם לרוץ למיקום מוגדר לפני ביצוע הפעילות. 

האופי האמיתי של ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון מתבהר כשמשתמשים בקואורדינטות ניווט בפועל לתחילת וסיום המירוץ.

כמה יעלה לנו להפיק יום גיבוש בסגנון של המירוץ למליון?

ובכן, זה מאוד תלוי בכמה מורכב היום שלכם יהיה ומה יהיו המשימות, הפרסים וכדומה. היום ניתן לבחור חברות מקצועיות שמפיקות יום שלם כזה ופשוט לחסוך לעצמכם הרבה מאוד כאבי ראש. אם אתם רוצים לשדרג את היום הזה, לפנק את העובדים שלכם ביום כייף, באוכל אחרי כל התחרויות שהם יעברו, כמובן שתצטרכו להשקיע קצת יותר. שיקול נוסף שיהיה עליכם לקחת בחשבון קשור גם לאם תפיקו את יום הגיבוש בעצמכם או תיקחו חברת הפקות שתתמודד עם המשימה הזו. בממוצע כדי להפיק יום גיבוש לחברות צריך להשקיע סכום של כמה אלפי שקלים לפחות. כמובן, שככל שהחברה שלכם גדולה יותר, ההפקה הופכת מסובכת, מורכבת וגם יקרה יותר. המחיר נעים בין 2,500 שח ליום גיבוש עבור קבוצה מאוד קטנה של כמה עובדים ויכולים להגיע גם ל-30,000 ש“ח די בקלות לחברות בינוניות וגדולות. 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ימי גיבוש לעובדים המירוץ למיליון
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם