יום כיף לחברה קטנה

תוכן עניינים

יום כיף לחברה קטנהיום כיף לחברה קטנה

כל עסק צריך לפעול בצורה יעילה ומקצועית כדי להצליח בעולם העסקי התחרותי, גם כאשר מדובר על חברה קטנה בה עובדים מספר קטן של עובדים. כמו כל חברה אחרת, גם עסקים קטנים מוכרחים להעניק לעובדים שלהם רגעי פנאי ושחרור במסגרת העבודה באמצעות תכנון יום גיבוש מהנה. לכן אם העסק שלכם מחזיק צוות קטן של עובדים, חשוב שתעניקו להם חוויה חיובית ממקום עבודתם באמצעות הפקת יום כיף לחברה קטנה.

יום הכיף צריך להיות מהנה ומותאם לאופי והאווירה המקצועית של מקום העבודה, ולכן עליכם כמנהלים לדעת כיצד לתכנן את יום הגיבוש בצורה טובה ונכונה. כדי שתוכלו לעשות זאת, ריכזנו בהמשך המאמר מידע וטיפים שימושיים שיסייעו לכם בתהליכי התכנון.

תכנון יום כיף לחברה קטנה

בין אם צוות העובדים שלכם מונה 5-6 עובדים בלבד, ואפילו 2 עובדים הנמצאים במשרה חלקית בלבד – חשוב שתספקו להם חוויה חיובית מהמקום בו הם עובדים, ותאפשרו להם לצאת משגרת העבודה באופן חד פעמי. על אף שמדובר על אירוע חד פעמי שנועד להנאת העובדים, מומלץ לזכור כי תכנון ימי גיבוש וכיף צריכים להיערך באופן עקבי מספר פעמים במהלך השנה.

גם אם צוות העובדים קטן במיוחד ואין לעסק תקציב גבוה להפקה של יום כיף, תוכלו מדי פעם פשוט לארגן לעובדים כמה שעות "חופשיות" במהלך החודש כמו תכנון של ארוחת צהריים משותפת על חשבון החברה, סיום של יום עבודה שעה לפני הזמן כדי ללכת עם העובדים למסעדה או פאב וכל פעילות אחרת שלא מחייבת הוצאה כספית גדולה בכל פעם.

מה החשיבות של ימי כיף לעובדים?

כשמקפידים על הוצאת עובדים משגרת העבודה מדי פעם בפעם, מבטיחים כי המורל של העובדים ימשיך להיות גבוה והם ירגישו שבעי רצון ממקום עבודתם, מהרגישות והאכפתיות של המנהלים שהם עובדים בשבילם, ובאופן כללי יהיה להם אכפת יותר ממקום העבודה שלהם ולכן הם יעשו כל שביכולתם כדי לתרום להצלחת החברה.

נוסף ליתרונות הברורים שיש לימי כיף לעובדים עבור העובדים, קיימים גם יתרונות עבור המנהלים של העסק/חברה שמוציאים את העובדים שלהם לימי כיף מושקעים. כאמור, עובדים עם מורל גבוה שחשים תחושת סיפוק ממקום עבודתם יתנו את המקסימום מעצמם כדי לתרום לחברה, ולכן כך מנהלי העסק מרוויחים עובדים איכותיים וחרוצים. יחד עם התרומה להצלחה העסקית, המנהלים והאחראים על העובדים יוכלו להכיר את העובדים שלהם טוב יותר במהלך יום הכיף שיצאו אליו ביחד, הן בפן האישי והן בפן המקצועי. 

מה צריך לעשות כדי להפיק יום כיף מוצלח?

לאחר שהבנתם כי חשוב לעשות יום כיף לחברה קטנה של עובדים, כדאי שתדעו מה צריך לעשות כדי לתכנן יום כיף מוצלח ואיכותי. דבר ראשון יש לדעת כמה עובדים מתכוונים להשתתף ביום הכיף המתוכנן, וכך בהתאם למצוא פעילות מתאימה ולקבוע תקציב שיתאים לכמות העובדים ולסוג הפעילות. מומלץ לערוך את יום הכיף במסגרת יום העבודה, ולכן לתכנן אותו על חשבון שעות העבודה כך שהעובדים גם ירוויחו יום של כיף ושבירת שגרה מהעבודה וגם יקבלו תשלום מלא על כך.

כאשר יום הכיף מתוכנן להתקיים על שעות העבודה היומיות, כך אתם מבטיחים למעשה כי כמה שיותר עובדים ישתתפו ביום הכיף כיוון שרוב האילוצים הפרטיים/אישיים שלהם נערכים לאחר שעות העבודה. במידה ויום הכיף ייערך במקום מרוחק יחסית מהאזור הגיאוגרפי בו החברה נמצאת, כדאי לארגן לצוות העובדים הסעה מאורגנת שתיקח אותם לאן שצריך וגם תדאג להחזיר אותם בחזרה למקום העבודה.

אילו פעילויות גיבוש יתאימו לימי כיף לחברה קטנה?

כיוון שמדובר על חברה קטנה שיוצאת ליום כיף, כדאי למצוא פעילות גיבוש מותאמת עבור צוות קטן של עובדים. פעילות כזו צריכה להיות אינטימית ומגבשת, ולכן משחקים ואטרקציות שיש בהם פן תחרותי ומשימתי יהיו האפשרויות הטובות ביותר. לדוגמה משחקי חדרי בריחה בהם העובדים ננעלים בחדר אחד, ועליהם לפתור יחד חידות בדרגות קושי שונות כדי להצליח להיחלץ מהחדר בזמן שהוקצב לכך.

פעילות נוספת ומגבשת יכולה להיות סדנה מעשית, שגם בה העובדים משתפים פעולה יחד כדי ליצור במו ידיהם משהו מיוחד. סדנאות כאלו יכולות להיות סדנאות בישול, קינוחים, שוקולד, יצירה, משחק, שירה, אימפרוביזציה וכל פעילות אחרת מהנה וחווייתית.

האם ניתן לערוך יום כיף לחברה קטנה מבלי לצאת מהמשרד?

ימי כיף שכוללים 2-4 עובדים יכולים להיערך גם במקום העבודה עצמו, כאשר אליו מזמינים מפעיל או אטרקציה מתאימה. ניתן לערוך במשרד פעילויות קבוצתיות מגבשות, ולעיתים בגלל שמדובר על מעט עובדים גם פעילות אישית שמבליטה כל אחד ואחד מהעובדים תוכל להיות מהנה ומתאימה כדי ליצור חיבור אישי ומקצועי בין כל העובדים.

מהן העלויות של ימי כיף וגיבוש לחברות?

העלות הסופית של יום הכיף תלויה למעשה בפעילות שמתכננים וכן כל הדברים הנלווים הנוספים אליו, ולכן כדאי ומומלץ לקבוע תקציב מותאם מראש ליום הגיבוש שרוצים להפיק. כפי שהוזכר קודם, חשוב שימי הגיבוש יערכו בקביעות במהלך השנה, ולכן ניתן לשנות בין הקונספטים של ימי הכיף בכל פעם כאשר העלויות שלהן יותאמו לתקציב הכללי שהחברה יכולה להוציא בכל פעם. כך ניתן לערוך פעם אחת יום כיף קצר בעלות נמוכה יחסית, ובפעם אחרת לערוך יום כיף גדול יותר עם יותר פעילויות ותקציב מתאים לכך. 

כיצד לתכנן יום כיף איכותי בצורה יעילה?

אין ספק כי כדי להפיק יום כיף בצורה נכונה צריך לדעת אילו פעילויות גיבוש יתאימו, היכן הפעילות תיערך, כמה עובדים ישתתפו, איזו פעילות תענה על הצורך החברתי-מקצועי של העובדים וכמה כסף כל זה יעלה לחברה. כדי להצליח בתכנון מומלץ להיעזר בחברה מנוסה בהפקת ימי כיף לחברות קטנות, שתדע איך לתכנן יום מהנה וחוויתי עבור כולם.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
יום כיף לחברה קטנה
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם