יום כיף בצפון לקבוצות

תוכן עניינים

יום כיף בצפון לקבוצותיום כיף בצפון לקבוצות

הצפון הפסטורלי מציע שלל מקומות ואזורים מיוחדים ומעניינים לבקר בהם, ולכן זהו אזור נהדר לתכנן בו יום כיף בצפון לקבוצות. מזג האוויר בצפון הוא נעים בקיץ וקריר וגשום בחורף, ולכן עונות המעבר הן העונות המומלצות ביותר לתכנון ימי כיף וגיבוש באזור. כדאי לזכור כי לאחר הגשמים בחורף הפריחה של הצמחים גדולה יותר, וכן גם זרימת הנחלים מורגשת ועוצמתית יותר – ולכן ניתן לומר כי עונת האביב היא העונה הטובה ביותר לביקור באזור הצפון.

תכנון של יום כיף בצפון לקבוצות יכול להתאים לכל מטרה וקבוצות משתתפים, ולכן ריכזנו בהמשך מאמר זה מידע וטיפים מועילים שיסייעו לכל אחד למצוא כיצד להעביר כמה שעות של כיף באזור הצפוני ביותר בארץ.

ימי כיף וגיבוש לעובדים

מנהלים שרוצים לפרגן לעובדים שלהם עם יום גיבוש מיוחד ומעניין יכולים לקחת אותם למגוון אטרקציות בצפון, וכך להעניק להם חוויה מגבשת שתוציא אותם משגרת העבודה ותעלה להם את המורל החברתי. כדאי לבחור פעילויות חברתיות שנערכות בקבוצות שיש בהם פן תחרותי מסוים כמו חתירה בקיאקים בצפון, השתתפות בסדנאות מעשיות, משחקי חברה קבוצתיים בחיק הטבע בסגנון OTD וכל פעילות כיפית אחרת שתעצים את הקשרים הבינאישיים בין צוות העובדים.

ימי כיף למשפחות

גם משפחות שמחליטות לצאת לטייל באזור הצפון יוכלו לתכנן יום כיף איכותי ומהנה לכל המשפחה, גם אם יש במשפחה פעוטות שזקוקים להשגחה צמודה. במידה ומתכננים לצאת לטיול רגלי בחיק הטבע, רצוי להצטייד מראש באוכל ושתייה בכמות מספקת לכל המשפחה ומומלץ להיערך לעצירה לפיקניק בחיק הטבע. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי מסלולים מסוימים יהיו מעט מאתגרים לקטנטנים ולכן יש למצוא מסלולים קלים או לקחת מנשאים ייעודיים.

יום כיף בצפון עם חברים

חברים שרוצים לבלות כמה שעות איכותיות יחד יכולים לתכנן יום כיף בצפון לקבוצות, כאשר הפעילויות והבילויים יכללו מגוון אטרקציות מאתגרות או מרגיעות בהתאם להעדפה של הקבוצה. ניתן להתחיל את היום עם טיול רגלי או טיול שלח באזורים מיוחדים בצפון, לעצור לארוחת צהריים במסעדה מומלצת בצפון או להתפנק בפיקניק מתחת לכיפת השמיים, ולחתום את יום הכיף באטרקציה מעניינת אחרת .

קבוצות חברים שמתכננים להגיע עם ילדים לצפון צריכים להיערך לכך בהתאם מבחינת תכנון מסלולי הטיול, ולהעדיף למצוא אטרקציות, פעילויות ומסלולים שיכולים להתאים גם לילדים קטנים.

ימי כיף בצפון הכוללים לינה

דרך נהדרת נוספת לחוות את הצפון בקבוצה היא באמצעות השכרת מקום לינה ללילה אחד או יותר. קבוצות יכולות למצוא מגוון מקומות אירוח איכותיים הפרושים בכל אזור הצפון, בין אם מדובר על בתי מלון, אכסניות או צימרים מבודדים.

 קבוצות חברים ומשפחות יכולות לשכור כמה צימרים הנמצאים באותו מתחם אירוח, וכך לבלות יחד את כל שעות היום כאשר במהלך היום הם מטיילים באזור ובערב הם נפגשים במתחם הצימרים לארוחת ברביקיו, משחקי בריכה במתחם המשותף או הירגעות בג'קוזי.

אטרקציות מומלצות לתכנון יום כיף בצפון לקבוצות

כאמור, בצפון ניתן למצוא מגוון ענק של פעילויות וחוויות שיכולים להתאים במיוחד לקבוצות, ולכן כדאי להכיר כמה אטרקציות מרכזיות שאסור לפספס כשמגיעים לצפון:

  • טיול אופניים – הצפון מציע למבקרים המון מסלולי טיול פסטורליים ונעימים, ביניהם גם מסלולים ייעודים עבור טיולי אופניים קבוצתיים. ניתן לשכור אופניים לפי שעה באזורים הקרובים למסלולי הטיול, או להגיע עם אופניים אישיים מהבית ולצאת לרכיבה משותפת בשטח בקצב שנוח לכל אחד מהמשתתפים.
  • טיולי מים – ישנם נחלים רבים הזורמים באזורים שונים בצפון, ולכן ניתן להגיע אל רובם באמצעות שבילים סלולים שהוקמו על ידי רשות הטבע והגנים. כדאי לתכנן יום כיף בצפון לקבוצות הכולל טיול באחד מהנחלים הקסומים שיש באזור, ובעונת הקיץ מומלץ למצוא מסלולי מים הכוללים גם טבילה ורחצה באגמים או בריכות טבעיות.
  • סדנאות אלכוהול – לאלו המתכננים לארגן יום כיף בצפון לעובדים או חברים שיש בו גם חוויה מקורית, מומלץ לחוות את האווירה של הצפון באמצעות היכרות עם היקבים הרבים הפזורים באזור. ניתן לערוך סיור יקבים או מבשלות בירה, ואף למצוא סדנאות מעניינות בהם תלמדו וגם תכינו אלכוהול.
  • שייט אתגרי – כיוון שלא חסרים מקורות מים בצפון, כדאי להתנסות בשכשוך במים הקרירים גם באמצעות פעילות שייט מעניינת ומהנה אותה ניתן לערוך כקבוצה. תוכלו לצאת לשייט אתגרי בנהרות עם סירות רפטינג, או לחתור כזוג או לבד בקיאקים ולערוך תחרויות משעשעות בין הקבוצה. כדאי לזכור כי מדובר על פעילות מאתגרת שיש בה סכנה, ולכן חשוב לקחת מדריך צמוד ולהימנע מהבאת ילדים קטנים לאטרקציה.
  • טיולי שטח – אם החלטתם לערוך יום כיף בצפון לקבוצות בו אתם חווים את תנאי הטבע שיש באזור, כדאי שתצאו לטיולי שטח עם רכבים ייעודיים כמו ג'יפים, טרקטורונים או רייזרים. ישנם רכבי שטח שיאפשרו לכם לנהוג בהם באופן עצמאי עם עוד חברי הקבוצה, דבר שיעצים את החוויה האתגרית, או שתוכלו לצאת לטיול שטח מאורגן עם מדריך שגם יסיע אתכם למסלולים שאסור לפספס במהלך טיול אתגרי בצפון.

כיצד למצוא רעיונות איכותיים ליום כיף?

היצע האפשרויות שהצפון מציע עלול לבלבל, ולכן כדאי לחפש אחר רעיונות לטיולים ופעילויות לקבוצות באתר של רשות הטבע והגנים. באתר ניתן למצוא מסלולי טיול בצפון עם מקומות ציון מיוחדים בהם אפשר לערוך פיקניק, להגיע לתצפיות או למצוא מסלולים נגישים לעגלות וילדים, מסלולים מאתגרים שמתאימים למיטיבי לכת וכן מפות של האזור.

כדי לארגן יום כיף בצפון לקבוצות שיכלול כמה שיותר פעילויות איכותיות ביום אחד, כדאי להיעזר בחברה מקצועית שתתכנן עבורם יום כיף בלתי נשכח שיתאים לכל מאפיינים של קבוצה.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מה החשיבות בימי כיף לחברות
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם