יום גיבוש לעובדים בצפון

תוכן עניינים

יום גיבוש לעובדים בצפוןיום גיבוש לעובדים בצפון

רוצים להראות לעובדים שלכם הערכה על מסירותם היומיומית למקום עבודתם? תוכלו לקחת אותם ליום גיבוש חוויתי באזור הצפון שם הם יוכלו להתאוורר, לצאת קצת מהשגרה היומית של העבודה וכמובן לגבש קשרים חברתיים קרובים יותר עם הקולגות והמנהלים בחברה. תכנון של יום גיבוש לעובדים בצפון יכול להיות מורכב יותר מתכנון של יום גיבוש סטנדרטי, כיוון שמדובר על אזור מרוחק יחסית ממקום העבודה ומקום המגורים של העובדים – ולשם כך יש להיערך בהתאם בשלבי התכנון של יום הגיבוש.

כיצד אם כך ניתן לתכנן יום גיבוש מוצלח? למה לערוך יום גיבוש בצפון? אילו פעילויות מיוחדות יכולות להתאים ליום הגיבוש, אילו טיפים שווה לדעת לפני שמתכננים את אירוע החברה? נענה על כל השאלות הללו ועוד בשורות הבאות.

מה היתרונות בארגון יום גיבוש לעובדים?

בין אם מדובר על יום גיבוש לעובדים בצפון, דרום או מרכז הארץ – אין ספק כי תכנון יום גיבוש חברתי לצוות העובדים יתרום גם למורל של העובדים וגם להצלחה של החברה, כי העובדים ייהנו מיום הכיף שהחברה תכננה עבורם וכך ירצו להמשיך לבצע את עבודתם בחברה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

כמובן שבדרך הזו כולם יוצאים מרוצים, כך שהעובדים שבעי רצון ממקום עבודתם וירצו להחזיר מהכרת התודה בעבודה מסורה, ואילו מנהלי החברה ייהנו מעובדים איכותיים, חרוצים ונאמנים שאכפת להם ממקום עבודתם. כדי להצליח להגיע למטרה הזו, חשוב להתאים את קונספט יום הגיבוש לאופי ולהעדפה של העובדים ולכן כדאי לערוך אותו בצפון שם ישנם שלל פעילויות גיבוש שניתן לערוך.

למה כדאי לתכנן יום גיבוש דווקא באזור הצפון?

כאמור, בצפון יש היצע אפשרויות שיתאימו לתכנון יום גיבוש לצוות עובדים, בין אם מדובר על צוות עובדים קטן או גדול, עובדים צעירים או מעט יותר מבוגרים או אפילו צוות עובדים בגילאים מעורבים. בנוסף, בצפון יש אווירה פסטורלית של חופש וטבע, שאלו הם מאפיינים שיעצימו את ההנאה של העובדים מיום הגיבוש שהחברה תכננה עבורם, שהרי בין המטרות של ימי הגיבוש היא להוציא אותם מהשגרה היומיומית של העבודה.

טיולי מים בצפון

אזור הצפון ידוע במספר הגדול של הנחלים, אגמים ובריכות מים טבעיות הנמצאות בו ולכן זהו מקום נהדר לערוך בו ימי גיבוש חווייתיים המשלבים טיולי מים מרעננים. ניתן למצוא כמה מסלולי טיול רגליים אותם ילווה מדריך מנוסה, כך שבמהלך הטיול העובדים יוכלו להתרחץ ולהתרענן במים הקרירים ולערוך הפסקות קצרות לדיבורים, ארוחה או פעילויות חברתיות מגבשות.

יש לקחת בחשבון כי מסלולי טיול עם מים בצפון יתאימו לעונת הקיץ או עונות המעבר החמות יותר, כיוון שבחורף מזג האוויר גשום וקצת לא צפוי. לכן אם מתכננים יום גיבוש עתידי, כדאי לשריין יום מתאים בתקופת האביב/קיץ שיהיה מושלם לטיולים רגליים.

אטרקציות וחוויות מאתגרות

צוות עובדים קטן, צעיר ונמרץ יעדיף לחוות אטרקציות מסעירות ומאתגרות יותר מטיולים רגליים ולכן כדאי למצוא אטרקציות מתאימות לכך באזור הצפון. ישנם מסלולי טיול אותם ניתן לעשות באמצעות כלי רכב בשטח כמו טיולי ג'יפים, טרקטורונים או אפילו טיולי אופניים קבוצתיים שיאפשרו לעובדים ליהנות מחוויה מגבשת, מאתגרת ושוברת שגרה.

בצפון ישנן אטרקציות אתגריות רבות המשלבות מים כמו שייט נהרות, חתירה בקיאקים ועוד אותן ניתן לשלב ביום הגיבוש כחלק מפעילות חברתית קבוצתית ותחרותית, שאלו הן פעילויות נהדרות לגיבוש צוות עובדים והמקום בו עובדים יכולים להציג כישורים מקצועיים העשויים לתרום גם במסגרת העבודה.

סיורי יקב בצפון

בצפון יש כידוע אינספור יקבים משפחתיים קטנים או מסחריים וגדולים יותר, כיוון שזהו מקום אידיאלי לגדל בו גפנים וסוגי ענבים משובחים ואיכותיים. לכן אחת מהאטרקציות המומלצות לעובדים שמגיעים ליום גיבוש בצפון היא סיור ביקב אחד או יותר, כאשר במהלך הסיור המשתתפים נחשפים לתהליכי גידול הענבים, תהליך הבציר והכנת היין וכמובן טעימות של יינות מיוחדים המופקים ביקב.

כיוון שמדובר על אטרקציה כחלק מיום גיבוש ניתן לתאם מראש עם בעלי היקב על שכירת המקום לכמה שעות, ארגון ארוחה מפנקת לעובדים בנוסף לטעימות היין וכן מקום לערוך בו פעילויות חברתיות מגבשות. יש לקחת בחשבון כי פעילות גיבוש כזו כרוכה בשתייה של משקאות אלכוהוליים, ולכן יש לדאוג להסעה מסודרת לכל העובדים ממקום היקב וחזרה ממנו כדי למנוע מהעובדים את הצורך לנהוג לאחר ביקור ביקב ושתיית יין.

מה צריך לדעת לפני תכנון יום גיבוש לעובדים בצפון?

חברות ועסקים המתכננים יום גיבוש לעובדים בצפון הינם לרוב כאלו הממוקמים באזור המרכז, ולכן תכנון של יום גיבוש כזה כרוך בכמה שלבי תכנון מקדימים שיש להיערך אליהם בהתאם. קודם כל יש לארגן רשימה מסודרת עם כל שמות העובדים המתכננים להגיע ליום הגיבוש, ובהתאם לכך לתכנן את הדברים הנוספים כמו הסעות מאורגנות לצפון, אטרקציות חברתיות ופעילויות גיבוש, שירותי קייטרינג שידאגו לאוכל ושתייה וכן מקום לינה במידה ויום הגיבוש מתוכנן להיות מעבר לעשרים וארבע שעות.

בהתאם לכל הפרמטרים האלו יש לקבוע מראש את התקציב המיועד ליום הגיבוש, וכך בהתאם להוסיף או להוריד דברים שיכללו ביום הגיבוש. כדי לחסוך בעלויות ולאפשר יום גיבוש מושקע ואיכותי, אפשר לוותר על לינה בצפון ולתכנן יום גיבוש שיימשך מהבוקר עד הערב כשלמחרת כל העובדים נפגשים כרגיל במקום עבודתם (ואולי לאשר להם להגיע שעה או שעתיים מאוחר יותר מהרגיל).

תכנון יום גיבוש לבד או עם חברה מקצועית בתחום?

תכנון של יום גיבוש לעובדים בצפון עשוי להיות מעט יותר מורכב מיום גיבוש שגרתי, כיוון שזהו אזור מרוחק יותר ופחות מוכר למנהלי החברה הנמצאים באזורים אחרים בארץ. לכן כדאי ומומלץ לייעל את תהליך תכנון יום הגיבוש בליווי של חברה מקצועית המתמחה בארגון ימי גיבוש לצוות עובדים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
מה חשוב לקחת בחשבון בימי כיף לחברות?
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם