יום גיבוש לנשים

תוכן עניינים

יום גיבוש לנשיםיום גיבוש לנשים

חוגגות מסיבת רווקות לחברה הכי טובה?  מתכננות לצאת לבילוי מגבש יחד עם כל קולגות הנשים במקום העבודה? או שאולי בא לכן לצאת סוף סוף לבילוי הנשי שאתן לא מפסיקות לדבר עליו כבר שנים? הגיע הזמן לפנק את עצמכן עם יום כיף חוויתי ומפנק, להשאיר מאחור רק לכמה שעות את בני הזוג והילדים ולצאת לחגוג כמו שתמיד רציתן.

תוהות אילו פעילויות ואטרקציות יכולים להתאים לתכנון יום גיבוש לנשים? ריכזנו ממש כאן רשימה של כמה פעילויות שאסור לכן לפספס.

הרצאות העצמה נשית

אי אפשר לדבר על יום גיבוש לנשים מבלי להזכיר את נושא העצמת נשים. נושא זה הפך להיות יותר ויותר מדובר בשנים האחרונות, כך שהרבה מאוד נשים מקבלות מעמד, כוח והכרה בקדמת הבמה ואינספור אפשרויות פתוחות בפניהן בדרך להצלחה. כדי להמשיך לשמור על קידום מעמד האישה נערכות כל העת הרצאות בנושא העצמה נשית, החשיבות שיש במהלך כזה וכיצד כל אישה תוכל להעצים את עצמה.

לכן השתתפות בהרצאה שכזו במהלך יום כיף שתצאו אליו תהיה פעילות נהדרת, מגבשת, מעשירה וחווייתית שתעניק לכם גם הרבה מאוד ידע חשוב ומוטיבציה.

טיולי ג'יפים בשטח

אם הזכרנו את נושא העצמה נשית, מי אמר שחוויות ופעילויות אתגריות יהיו מועדפים רק על גברים? לאלו שחושבות כך, וגם כמובן אלו שלא מוכנות לקבל את האמירה הזו, כדאי להתנסות בחוויית אקסטרים בלתי נשכחת שתגרום להן להתאהב בפעילויות אתגריות. תוכלו לצאת יחד לטיול ג'יפים בשטח, להתלכלך בבוץ ואבק, לטייל באזורים פסטורליים יפים שאי אפשר להגיע אליהם עם רכב וגם לעצור לפיקניק טעים בחיק הטבע.

סדנאות טיפוח וסטיילינג

לכל אישה חשוב נושא הטיפוח והאסתטיקה, ולכן כדאי שתבלו יחד את יום הגיבוש שלכן בסדנת טיפוח וסטיילינג מלמדת. תוכלו למצוא מאפרת או סטייליסטית שמעבירה סדנאות מעשיות ועיוניות, ולקחת חלק בסדנה מפנקת ומרגיעה. זוהי ההזדמנות שלכן להכיר טכניקות איפור יעילות ושימושיות, לדעת כיצד להתאים את סגנון הלבוש לכל אירוע, להתנסות בקרמים ומוצרי טיפוח מיוחדים וכמובן לשתף אחת את השנייה בחוויות וטיפים על טיפוח.

ספא מפנק ומרגיע

רעיון נוסף לבילוי מפנק ומרגיע, במהלכו כל אחת מכן נהנית בספא איכותי עם מסאז' מותאם אישית, אווירה מרגיעה וכמובן חברות קרובות שהכי כיף לחוות איתן יחד את הרגעים המפנקים הללו. פעילות כזו מתאימה במיוחד למסיבת רווקות או מפגש חברתי של כמה בנות, כך כל אחת מהמשתתפות יכולה ליהנות מהאינטימיות והחיבור המיוחד שנוצר במהלך החוויה המרגיעה שהן עוברות יחד.

יום שופינג עם ארוחה מפנקת

אם עבורכן יום כיף לנשים אומר לבזבז כסף על קניות בקניון, תוכלו פשוט לקחת לעצמכן כמה שעות ולצאת יחד למסע בזבוזים משותף. זכרו שמדובר על יום שופינג שהוא רק עבורכן, ולכן זה הזמן לרכוש עבור עצמכן דברים שרציתם ולא לחשוב על בגד לילד או אביזר אלקטרוני לבן הזוג, כיוון שיום השופינג הזה מוקדש רק לכן. כדאי לחתום את יום הכיף בארוחה מפנקת יחד במסעדה שווה, כך שתוכלו להראות גם אחת לשנייה מה קניתם לעצמכן.

פעילויות ומשחקי אימפרוביזציה

דרך נוספת לערוך יום גיבוש לנשים היא באמצעות פעילות אקטיבית ומשעשעת, בה כל אחת מהנשים תכיר צדדים בעצמה ובחברות שלה שהיא לא ידעה עליהם. משחקי אימפרוביזציה הינם משחקי אלתורים, ולכן הפעילות הזו מצריכה מכל המשתתפות להיות כמה שיותר יצירתיות מבלי לדעת מה הולך לקרות בהמשך.

מדובר על פעילות משעשעת ומגבשת במיוחד, כיוון שכל המשחקים נערכים בקבוצה ומחייבים שיתוף פעולה מלא מכל אחת. משום כך זהו רעיון נהדר לפעילות של יום גיבוש לנשים במקום עבודה, כיוון שכך כל אחת מהן תוכל להכיר את הקולגות שעובדות איתה ויחד הן יעברו חוויה כיפית ומצחיקה.

סדנת צחוק

אם אינך זוכרת מתי צחקת כל כך הרבה עד שכאבה לך הבטן, כדאי שתצאי יחד עם החברות/קולגות שלך לסדנת צחוק מגבשת וחווייתית. זוהי פעילות עם המון הומור וכיף שתגרום לכן להשתחרר ולצחוק בלי שליטה, כי אין דבר יותר משחרר ומהנה מצחוק גדול. כדי שהפעילות תהיה גדושה בצחוק, הנשים ישתתפו במשחקי חברה, תחרויות מגבשות ומאתגרות, מסיבת ריקודים והרבה הפעלות מהנות שיעלו חיוכים על הפנים של כולן שיובילו לצחוק גדול. 

סדנאות בישול ואפייה

נשים שאוהבות לשתף אחת את השנייה עם מתכונים ומאכלים שהן מכינות במטבח, מוכרחות לחוות יחד את הנאת הבישול והאפייה ולצאת לסדנאות בישול ואפייה מעשיות. זוהי פעילות גיבוש חווייתית ומעשירה, כיוון שבמהלך הסדנה ניתן ללמוד טיפים ולקבל כלים יעילים לתהליכי הבישול במטבח ולאחר מכן ליישם את המידע שנלמד בהכנת מנות משותפות.

ניתן לומר כי סדנאות הבישול יכולות להתאים גם לנשים שאינן יודעות לבשל, כך שאם אתן קבוצה של חברות שאחת או יותר טוענת שאיננה יודעת איך לבשל אוכל טעים – אז אתן מוכרחות להשתתף יחד בסדנה כזו כדי לחשוף את אלו שלא יודעות לבשל לחוויית המטבח.

איזו פעילות היא המומלצת ביותר?

אין תשובה אחת לשאלה הזו, כיוון שכל הרעיונות לפעילויות יום גיבוש לנשים שפירטנו כאן הם מומלצים וכיפיים. למעשה הבחירה בסוג הפעילות המומלצת תלויה אך ורק בכן, וכן כמובן גם בכל הבנות המשתתפות ביום הכיף שהחלטתן לצאת אליו. אם אין לכן מגבלות זמן ותקציב, תוכלו לשלב כמה פעילויות ביום גיבוש מלא אחד, או שאפילו תוכלו לחלק את הפעילויות בכמה ימים אותם תבלו יחד בלינה משותפת במלון או צימר וכך תהנו גם מחופשה מיוחדת.

כדי למצוא רעיונות נוספים והמלצות ליום גיבוש איכותי שיהיה רק שלכן, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בתכנון והפקה של ימי גיבוש לצוות וכיף בהתאמה אישית לכל קבוצה.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
יום גיבוש לנשים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם