המדריך המלא עבור ערב גיבוש לעובדים

תוכן עניינים

ערב גיבוש לעובדיםערב גיבוש לעובדים

אחד הדברים הכי חשובים בארגון, עסק, עמותה או אפילו חנות פשוטה הוא העובדים שבמקום העבודה. אותם אנשים שמגיעים בכל יום למשך מספר שעות לא מבוטל ונותנים מעצמם כל מה שהם יכולים כדי לתרום לחברה, לסייע בעמידה ביעדים ובמטרות שהוצבו, לייעל תהליכים, לחדש, לשנות, לשפר. האנשים האלה שהם העובדים שלנו חייבים שיראו אותם. הם צריכים הערכה, תשומת לב, הם צריכים לדעת שיש להם גב ושיש להם על מי לסמוך. 

3 רעיונות לערבי גיבוש שהצוות שלכם ייהנה מהם

אז כן, אחת לכמה זמן, כדאי מאוד לעשות סטופ, להוריד את השלטרים במשרדים, לפנות לחברה מקצועית המתמחה בהפקת ערבי גיבוש לעובדים ולהשקיע כל מה שאתם יכולים בעובדים שלכם. מנהלים ובעלי ארגונים שמחפשים פעילויות לבניית צוותים שיש ביניהם קשרים חברתיים, או לפני החגים, כשמתכננים את המסיבה השנתית של הארגון, חשיבה על ערב גיבוש לעובדים עשויה להיות מאתגרת. אתם צריכים לנסות למצוא פעילות שכל הצוות ייהנה ממנה וגם זה לא פשוט בכלל.

מאמר זה מציג מגוון רעיונות מצוינים לתכנון ערב גיבוש לעובדים שיגרמו לעובדים לדבר עליו זמן רב אחרי שהערב יסתיים. המאמר מרכז רשימה של הרעיונות הטובים ביותר לערבי גיבוש על מנת לסייע בתכנון האירוע. בנוסף, בסיום המאמר תקבלו כמה טיפים להפקה מנצחת עבור העובדים שלכם. 

אבל ראשית חשוב להבין את חשיבות ערב גיבוש לעובדים לבניית צוות ארגוני

ערב גיבוש לעובדים הוא חלק חיוני מהבריאות הכללית של כל חברה. ההפסקה מהעבודה ומתן אפשרות לעובדים שלכם לקיים אינטראקציה אחד עם השני בסביבה נינוחה וכיפית היא חיונית למעורבות העובדים והפרודוקטיביות שלהם. 

  1. טורניר משחקי לוח

כיף, יצירתי ומאתגר. הראשון ברשימת הרעיונות לארגון ערב גיבוש לעובדים הוא טורניר משחקי לוח. לכל אחד במשרד יהיה משחק לוח שהוא אוהב, כמו למשל קלאסיקה של ילדות כמו מונופול. המנהלים מבקשים מכל עובד להביא את משחק הבחירה שלו לתחנות משחקי לוח. כל מחלקה יכולה להשתתף, ואתם יכולים אפילו להתחבר ולהפוך את המשחק לתחרות. 

זוהי שיטה מצוינת לעורר סיעור מוחות של העובדים, לעודד תחרותיות קלה ולחבר את כל הצוות. ניתן לקיים את המשחק גם בבית אחד העובדים או המנהלים ולהזמין קייטרינג, או לשכור חדר אירועים ולארגן ערב גיבוש עובדים שכולל גם ארוחת ערב, קפה, שתייה קלה, אלכוהול ונשנושים.

  1. חיפוש המטמון

קלאסיקה שלעולם אינה מתיישנת! חיפוש המטמון הוא משחק מדהים שמפעיל את כל הצוות. המשחק כולל קצת הכנה מראש אבל בהחלט שווה את השקעת הזמן. חיפוש המטמון יכול להשתנות, וחשוב לשלב מגוון פעילויות שונות כגון אתגרי טריוויה וחיפוש אחר אוצרות מקומיים.

זוהי פעילות תאגידית נהדרת לתכנון ערב גיבוש לעובדים, והיא מסייעת גם בתקשורת בין הצוותים. הפעילות מושלמת במיוחד לקיץ, מכיוון שלרוב היא כרוכה בפעילות בחוץ. אם אתם מוצאים את עצמכם עסוקים בפרויקט העבודה שלכם, תוכלו לשכור חברה שמארגנת את המשחק, ומסייעת לעצב וליצור חיפוש מטמונים בהתאמה אישית לרוח הארגון.

  1. ערב ספורט

פעילות ספורט במסגרת ערב גיבוש לעובדים מעודדת עבודת צוות. הפעילות פנטסטית לגיבוש צוות ולשיפור תחרות בריאה. אם אתם עובדים במשרד, אז העובדים שלכם מבלים את רוב היום בישיבה ליד שולחן, כך שהיציאה החוצה תרגש את כל העובדים במשרד, גם אם הם אינם נהנים מפעילויות ספורט!

ניתן לצאת לפארק ולהקים אזור שבו העובדים יוכלו לשחק מגוון משחקים מהירים, כמו למשל פעילויות כדורגל, תחרויות ריצה ומשחקי מחניים. אפשר לחלק את הקבוצה לשניים ולהדפיס כמה חולצות לכל קבוצה. הצוות המנצח יכול לקבל פרס כגון חצי יום חופשה או ארוחת ערב במקום מפואר.

טיפים שאתם חייבים להכיר כדי להפיק את ערב הגיבוש המושלם עבור העובדים שלכם

  • התאימו את זמן הערב לתקופה המתאימה בעבודה למשל, אם העובדים שלכם נמצאים אחרי תקופה מאוד לחוצה, אחרי איזה פרזנטציה מטורפת שכולם עבודה עליו, גיוס כספים, פרויקט שגרם לכולם להדיר שינה מעיניהם, כנראה שזה בדיוק הזמן לערב כזה. ערב בו תוכלו להעריך את העובדים שלכם ולהודות להם
  • השקיעו בפרטים הקטניםזה מאוד נחמד שיש ערב גיבוש ולא משנה מה הקונספט שבחרתם, צריך גם לחשוב מעבר. חשבו על כיבוד מתאים, על שתיה שתגרום לעובדים להרגיש טוב, מוזיקה, אווירה, עיצוב, תנו לעובדים שלכם להרגיש שהשקעתם בהם
  • חברת הפקות במידה והתקציב שלכם מאפשר את זה, מאוד כדאי ומומלץ לפנות לחברת הפקות המתמחה בהפקת ערבי גיבוש לעובדים של חברות. החברה תדע למקד את מטרות האירוע ולהפיק עבורכם את האירוע הטוב ביותר כדי שהם באמת יהנו.

לסיכום, אם לא ארגנתם לאחרונה ערב גיבוש עבור העובדים שלכם, זה הזמן לחשוב על הכל, אפילו להתייעץ איתם לגבי איזה ערב היה הכי משמח אותם ולתת להם ערב אחד שכולו בשבילם. קחו את זה צעד אחד קדימה ותראו אתם מקבלים הכל ויותר בחזרה

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
ערב גיבוש לעובדים
אתם עוד מתלבטים? צרו עמנו קשר!

רוצים לארגן יום גיבוש לצוות?
לא בטוחים מה הכי מתאים לכם?
אנחנו פה בשביל לעזור!!!

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם